Trix 201

Gestart door Peter, 28 september 2008, 15:59:02 PM

Peter

Net gezien op ebay, de Trix 201 met ster als tweedehands model te koop. Startprijs 195,00 euroVVV en dit terwijl dit model nieuw 149,00euro kost. Je moet maar durven een leek zo zijn geld uit zijn zakken te halen. Hierbij de link

http://cgi.benl.ebay.be/Trix-22320-serie-201-NMBS-Digitaal_W0QQitemZ310086045879QQihZ021QQcategoryZ9058QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Met vriendelijke groeten
Peter

Rochevalien

Wat heet durven? het is w?l een lok met geluidsdecoder, heeft die lok waar jij mee vergelijkt dat ook?(je weet wel van die winkel uit Limburg)
Iemand die treinen koopt en g??n prijzen vergelijkt(opzoekt) is volgens mij niet goed bezig.Type trix 22320 maar eens in en vergelijk de prijzen maar eens[:0][:0] soms moet je zelfs de links niet aanklikken om de prijs te weten.

Gerrit

Peter

Die lok uit Limburg heeft dat ook. Het is de standaard ingebouwde geluidsdecoder. Trouwens wat heet geluidsdecoder. Die in de Trix 201 geeft enkel het geluid van de lokomotieffluit weer. Dus GEEN motorgeluiden e.d.
Het is natuurlijk die man of vrouw uit Kr.zijn/haar goed recht om dat zo te verkopen, maar ik erger me er een beetje aan. Hetzelfde zie je op beurzen bij sommige handelaars. Misbruik maken van het feit dat een vader (of ouders) met hun zoontje een extra treintje willen kopen en dan door dat soort mensen in feite ......[}:)][}:)]
Ach waar maak ik me druk om, je ziet het dagelijks die onverschillig-heid, zo van "het is toch maar die ander, zolang het mij maar niet overkomt".
Met vriendelijke groeten
Peter

eric

Als je regelmatig ruilbeurzen bezoekt, dan ken je hem.
Hij zou toch beter moeten weten, want hij staat soms heel kort bij onze vriend uit de Limburg.
Als je in zijn ebay winkeltje kijkt dan zal er bij sommige onder ons al wel iets beginnen rinkelen[;)]

treinliefde

En het mooiste van al, geen BTW nummer of zelfstandigenstatuut.


doomslu

Laat ons voorzichtig zijn met "naar het schijnt...". [V]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

treinliefde

Ja, dat is misschien nog het beste want anders is het weer kermis. [;)]

Peter

Ik ken de man niet. Heb hoogstwaarschijnlijk nog nooit iets bij hem gekocht. Het gaat/ging mij enkel over de prijs. Wat die persoon met zijn prijzen wil doen is zijn zaak. Hij doet niets onwettigs.
Met vriendelijke groeten
Peter

Rochevalien

Als onze papa met de kleine eerst even over de beurs (om het even waar)loopt en naar de prijzen kijkt zal die zijn konklusie ook wel kunnen trekken zeker?

Gerrit