Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

silflor

Gestart door Kees-Jan, 15 september 2008, 18:22:33 PM


Peter

Inderdaad, Silflor is bijn a niet te verbeteren. Het is duurder, maar het resultaat is er dan ook naar.[:D][:D][:D]
Met vriendelijke groeten
Peter

modelbaanHO

Niet alleen 't spul is mooi, maar de hele setting waarin en hoe het is gebruikt. Zo zou ik het op mijn modelbaan ook willen... Proberen en oefenen zeker...
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Tom

Zeker mooi materiaal, alleen jammer dat het hier zo moeilijk te vinden is maar producten van Noch zijn een degelijk alternatief.
Mijn ervaring leert dat je toch een bepaalde aanleg, gevoel moet hebben om zulke mooie landschappen te maken.
Tom

Kees-Jan

Wellicht is in overleg met MSM het een keer het overwegen waard om hier een keer voor de lezers (van dit forum) een keer hier iets mee te doen in de vorm van een ws of een artikel.

Ik denk dat ik mijn leraar hier wel voor kan porren.

NB het is niet heel moeilijk om mee te werken. Je moet alleen weten hoe je het moet gebruiken.

Dit is mijn eerste project met dit soort materiaal en ik ben verkocht..............

Kees-Jan

loebaske

Je bent verdorie goed bezig, en vooral oog voor details, zoals die oude afsluiting....

Kees-Jan

Dank u wel.

De twee modules inclusief nog te bouwen vervallen fabriek zullen op eurospoor te zien zijn.

Kees-Jan

martintje

ik kom zeker kijken.....[8D][:D]
Mvg Marty