Verweren van huizen met goed materiaal

Gestart door chrisdriessen, 12 september 2008, 20:27:05 PM

chrisdriessen




op de tweede foto het rechtste gebouw is wat vlekkerig maar dat is nu weer bijgewerkt. commentaar aub.

wat moet ik toch met dat gat op het dak? mijn ruitje is er ingevallen en kan er nu dus niet meer bij wat te doen?

ERVIN

Amaai Chris, dat heb je mooi gedaan hoor.[:0]

Dat dakraam, mss kan je er een velux-raam van maken, dat is zo'n kantelraam, en je kan hem dan open zetten??

Is maar een idee h?.[;)]

chrisdriessen

idd goed idee ga meteen ff kijken op het net wat ik kan vinden.

PeterC

citaat:
Geplaatst door chrisdriessen

wat moet ik toch met dat gat op het dak? mijn ruitje is er ingevallen en kan er nu dus niet meer bij wat te doen?


Als je het raampje zie liggen, neem dan een stokje met wat dubbelzijdige kleefband en 'vis' het eruit.  Wanneer je het niet meer door de opening krijgt, kleef het er dan opnieuw in terwijl het aan het stokje hangt.  Eens proberen...
Groetjes, Peter


chrisdriessen

ik heb er een velux dakvenster ingeplaatst. ziet wel leuk uit. foto's volgen nog.


Peter

Mooi gedaan Chris. Typisch de grauwe sfeer van veel Duitse dorpen en stadjes in de 50'er, en zelfs nog in de 60'er jaren.
Met vriendelijke groeten
Peter

chrisdriessen

idd ik zoek alleen nog reclame affiches die ik kan gebruiken. weet iemand iets een site of afbeelding?

Peter

Met vriendelijke groeten
Peter

Gerolf

Affiches kan je massaal vinden op bvb Ebay. Mensen verkopen die daar, en plaatsen afbeeldingen ervan online.
Die afbeeldingen zijn - na het aanpassen van de resolutie - goed genoeg voor een schaalafdruk.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

chrisdriessen


PeterC

Chris, stuur mij eens een PM op pctoytoy[at]gmail.com.  Dan heb ik je emailadres en kan ik je enkele affiches bezorgen.
Groetjes, Peter


ERVIN

Dat heb je mooi opgelost met je dakraam.[;)]

chrisdriessen

oke even iets tussendoor. is mijn tafel echt zo rommelig zodat ik niet fatsoenlijk kan werken (volgens mijn moeder).
is jullie werktafel helemaal leeg of is hij ook zo vol met allemaal rotzooi

ERVIN

Geen nood Chris, ik moet hier soms ook even iets opruimen voordat ik met iets anders kan beginnen, het is hier constant een bouwwerf.[xx(]