Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

MSM 73 : Dudok Esso-station van Busch

Gestart door rixke rail, 30 augustus 2008, 20:39:26 PM

rixke rail

Ik vond het wel leuk om te bouwen !
Ik heb er dan ook een moderne versie van gemaakt met mini-winkel !

IMGhttp://i60.photobucket.com/albums/h13/rixkezrail/30.jpg/IMG

Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

ruben13

ziet er goed uit heb je dat dak ook aan gepast of zo gelaten ?

ERVIN

Ja mooi gedaan Rixke, zaten daar die decals van Coca Cola ook bij, of heb je die zelf gemaakt, zulk een decals kan ik anders ook goed gebruiken voor in mijn kopstation.

Gerolf

Ziet er leuk uit! Binnenverlichting zie ik niet, zit dat nog in de planning?
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

rixke rail

@ ruben : oorspronkelijk heb ik het papier gebruikt, dat bij de doos zat, trok op niets ! Vervangen door schuurpapier, zoals in msm 73 staat !
@ ervin : die "decal" moet een frisdrankautomaat voorstellen, er staat ook een koffie-automaat, een snack-machine en een sigaretten-verdeler in. Allemaal eigen fabrikaat !
@ gerolf : van verlichting is er nog geen sprake. Misschien komt dat er ooit van. [?]
Edit : ik had ook de originele grondplaat gebruikt, maar die trekt krom, zoals ook beschreven door de auteurs van het artikel, dus ook te vervangen !! [B)]
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN