Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

patrick smout

Citaat van: efl045 op 08 september 2018, 17:11:04 PM
En van waar komen jullie componenten? Of maken jullie die ook zelf?

Beetje vreemde redenering vind ik persoonlijk.

Voor zover ik weet zijn er ook geen cacao plantages in Belgiƫ en toch spreekt men wel over "Belgian Chocolates". Dit kan dus wel dan?

mvg Patrick Smout
Met vriendelijke groeten,

Patrick Smout

raf

de accu werkt weer naar believen en dus ik kan weer fietsen das waar het om gaat


morgen in wilhelm tell onze jaarlijkse pool run en daar alles voor klaar gezet
alleen weer efkes tegenslag
de band van het steek karretje stond een beetje plat (het geeft 3 wielen )
dus ik pomp band 1 op en daarna 2 en dan uiteindelijk nummer 3
ik zet de darm op het ventiel en druk de klep van de compressor in en bhwaaaaaaaaaaam
de band vloog rond mijn oren man niet normaal
daar ik er 10 cm vanaf zat is het nu een beetje veel tuuuuuuuuuuuuuuuuut in mijn oren
dus ik denk dat ze morgen een beetje harde moeten gaan klappen tegen mij
en het steek karretje is toe aan nieuwe banden mijn gedacht
maar das voor van de week

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

ceuleer

Ecos 2 een update gegeven, en het banenplan gemaakt.  :)





Jef

Zeer netjes!

Daar ben je wel eventjes zoet mee geweest zeker met het ingeven van dat banenplan?  ;)
Tuut zei de trein en de statie vertok.

OlivierV

Bakken opstelsporen aan het maken zodat ik deze week alle sporen kan leggen die nog moeten gelegd worden.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

bollen neus

Valiezen leegmaken en nagenieten van een mooie reis in buitenland. Mails beantwoorden dus gewoon wat bezigheidstherapie doen op nen maandag.
Den Eric.

dani

Me mentaal voorbereiden op wat ik ga aantreffen op mijn zolder als ik me deze week eindleijk eens weer naar boven ga begeven... ongetwijfeld spinnenwebben, maar ook een heel pak werk om eerst alles wat ik hadf afgebroken netkjes te sprteren, op te bergen en de afvalberg te verwijderen...
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

bollen neus

Citaat van: dani op 01 oktober 2018, 11:17:09 AM
Me mentaal voorbereiden op wat ik ga aantreffen op mijn zolder als ik me deze week eindleijk eens weer naar boven ga begeven... ongetwijfeld spinnenwebben, maar ook een heel pak werk om eerst alles wat ik hadf afgebroken netkjes te sprteren, op te bergen en de afvalberg te verwijderen...

Veel sterkte Dani, zelf kom ik ook maar maximum 2 keer op den zolder, meestal dode muizen oprapen.
Den Eric.

Waterman


loebaske

Is dat een Roco reeks 80 waar je met bezig bent?

Waterman

Citaat van: loebaske op 01 oktober 2018, 15:08:58 PM
Is dat een Roco reeks 80 waar je met bezig bent?

Yup, inderdaad. De decoder om digitaal te rijden zit er al in, nu eens zien of verlichting inbouwen ook lukt  ;D

loebaske

#8036
Er staat hier ergens een hele reportage van Evan en mezelf hoe het best te doen is..
Vanaf jan. begin ik een hele reeks 80 (8 stuks) te voorzien van smd led , die staan hier al 2j te wachten van klanten, nu ik op rust
ben kan ik er aan beginnen...

bellejt

typo : smd leds eric :) .Anders zitten ze in je telefoon :)

loebaske


gardevil

Me aan het amuseren met een 3d printer in mekaar te steken. Zal nog een paar uurtjes duren denk ik.
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?