Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

bollen neus

Begonnen met spuitwerk aan de body. Wit op wit is niet gemakkelijk om alles goed te dekken, heb dus in verschillende dunne laagjes de verf aangebracht. Body staat nu lekker uit te drogen in de zon. Kan ondertussen beginnen met strippen plakband te snijden voor de rode bies die er op moet komen.
Den Eric.

raf

nog steeds naslag van zondag dus op de zetel gaan liggen en het werd donker LOL
maar accu's aan het laden en materiaal wat beschadigd is herstellen
dan zaken die opeens niet meer wilde passen een beetje afgeslepen en hopen dat het nu wel past
tja warmte en koude doen met verschillende materialen rare dingen
gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

bollen neus

Sangeria- time en tis dant smokt.
Den Eric.

dani

nu momenteel aan 't werken....
Maar tussen de vlagen door en 's avonds bezig met het uitbreiden van de oppervlakte die ik ga klaar maken voor de G schaal baan.

Afbakenen en "Beagle-proof" maken,  omspitten,  vlak leggen, en dan worteldoek legge zodat ik binnenkort kan beginnen met sporen aanleggen.

Totaal oppervlak is nu  11m60 x 2m65  daar kan al een  LGB treintje op rijden  (al is het dan een smal stuk en dus met krappe bochten).
En dan een verbindigsspoor van dikke 9 meter van de "baan" naar het  kopstation in het tuinhuis, dat ligt er al, alsook de brug over de "vijverbak" die de scehiding vormt tussen het terras en de tuin zelf.

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

loebaske


En daarna......?
Een opentuindag met BBQ ?
Schrijf me al in  ;)

Bolje

Vele groeten,
Ronald

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

dani

Zelfgeschreven uitnodigingen zijn helaas ongeldig
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Bolje

#7448
We wachten geduldig op de uwe.  ;D
Vele groeten,
Ronald

Waterman


Cozzy

Modelspoorgroeten! 
Ailleurs-Niverance  |  Modelspoorblog

Gerolf

Dat ziet er goed uit, Patrick!
Ik zou de stelbiels iets meer ruimte geven
Heb je een NMRA-mal of dergelijke om de afstanden van puntstuk en aanslagrails te checken ?
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

OlivierV

Mooie eerste poging!
Volgende is een slanke wissel?  ;D
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Dirky

Mooi werk... Ziet er spoor 0 uit Patrick? beetje misleidend met de H0 trolley die er bij staat!  :)

jean-luc

Goed gedaan man!
Ik wenk wel dat de ruimte naast het hartstuk te breed uitgevallen is. Tenzij je enkel met code 100 wielen rijdt.
Maar voor een eerste poging ziet het er helemaal niet slecht uit.