Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

TBCédric

Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

dani

proberen om alle stukjes van de "Cube" puzzel in elkaar te doen passen voor de LGB sturing voor buiten.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Peter

Cedric,

Is het de bedoeling om dat stel op de markt te brengen?
Ziet er al goed uit.
Met vriendelijke groeten
Peter

TBCédric

Citaat van: Peter op 24 januari 2017, 16:08:25 PM
Cedric,

Is het de bedoeling om dat stel op de markt te brengen?
Ziet er al goed uit.

Op dit moment niet. Op lange termijn zal ik na de AM96 misschien er een klein aantal verkopen d.m.v. zelfgemaakte afgietsels in kunststof. Dit zodat ik het nog als particulier kan verkopen.  ;) Maar zekerheden zijn er niet. Maar misschien is er wel een andere manier.... :o
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

bollen neus

Mijn kast aan het uitmesten om wat meer plaats te verkrijgen voor de aankopen schaal O in te kunnen plaatsen. Reeds een halve vuilzak "overtollig" materiaal en onderdelen weg gedaan. Alles sorteren, vind hier dan nog van alles ook sporen, wist zelfs niet wat er allemaal nog in de plastiek zakken zat. Surprise soms en anders prullenmand in.
Den Eric.

bollen neus

Gaten boren voor voetsteunen in de neuzen van NOHAB model zodat Weinert onderdelen kunnen verlijmd worden. Ook uittekenen van bevestigingen aan  de rangeerderplateaus en dan voor morgen nog meer boorwerk.
Den Eric.

Thommy

Verder getekend. Front AR43 voor Geert en Raf. Front AR45 3 ramen en dubbele koplampen is bijna af.
En nog wat verder getekend aan de generatorwagon ook.
Greetz

Thommy

raf

ziek aan het zijn maar ik moet nog een deel bomen neer leggen op een bouw plaats dus ik moet er toch tegen aan
alles pruttelt en rommelt van binnen ik denk dat ik een grote reviesie moet gaan laten doen LOL

progje herschrijven voor 2 servo's aan te sturen
met de traxxas servo's is er geen probleem maar mijn vriend heeft andere servo's en dan trillen ze
best wel veel verschil in die dingen
gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

deurenkletser

Ha het stationsgebouw van Neerpelt. Mooi. Heb ik ooit ook eens gemaakt voor in BVE. Helaas nooit iets concreet mee gedaan.


Ben

De Belgische rijtjeshuizen afgeschilderd ......



.... en ge-drybrushed.



Gr, Ben.

bollen neus


Cozzy

Mooi resultaat met een erg geslaagde kleurkeuze!

Groeten,
Tom
Modelspoorgroeten! 
Ailleurs-Niverance  |  Modelspoorblog

Peter

Mooi gedaan, zeker na het wat verweren
Met vriendelijke groeten
Peter

cassteels

Mooie huizenreeks en knap gedaan.
Ikzelf ben ook begonnen met Café De Statie van Artitec. Als dat lukt volgt er meer. Een rijhuis hoort immers in een ... rij.

bollen neus

Zo kamer is klaar voor bezoek te ontvangen deze namiddag.
Den Eric.