Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

bollen neus

Opmeten, uittekenen en decals plakken. Het kan ook in omgekeerde volgorde geweest zijn daar ben ik niet zeker meer van.
Den Eric.

grove den

weer een H0 dioramaatje aan het knutselen. Nu wordt het iets met /van: "indian summer" dus ergens in het noordoosten van de USA...
Nog een beetje kaal maar de bomen zijn in aantocht....

Het vorige diorama maar dan met sporen  en treinen erbij! =)

foto: Juerg Ruedi- Zwitserland.
en altijd maar weer die boompjes....;-)


Michael

Jos, dat het er geweldig uitziet hoef ik eigenlijk niet te zeggen, maar de laatste foto daar nep je ons, dat is " echt" , ongelooflijk hoe j waarheids getrouw je die bomen en het landschap maakt. Ik moet nog heel veel oefenen!
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Michiel

Krankzinnig goed gemaakt (sorry, maar ik zit zonder betere superlativen). Ik zie geen verschil meer met een fotos genomen uit de wilde natuur.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

marc goovaerts

Je zou bijna gaan denken dat die vinger er met photoshop op gezet is...

OlivierV

Licht steken in mijn recent aangeschafte 80 van Roco, dat wordt nog een pretje, gelukkig is de grootste ellende (lakdraden aan SMD's zetten en bevestigen aan de lampenhouders) al voorbij.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Decauville_nl


OlivierV

Citaat van: Decauville_nl op 11 december 2016, 23:59:51 PM
Prachtig..... Top klasse.

Spijtig dat de rode het niet doen en aan de achterkant werken er ook 2 niet, in 't vervolg eerst smd's testen nadat ik er lakdraden aan gezet heb...  ::) Nuja, heb hem maar dicht gedaan, zal voor een andere keer zijn dat ik dat eens repareer. Vooral de witte lichten zijn voor mij het meest belangrijke (zal toch vaak met sleep rijden of met rangeerverlichting (beide zijden wit)).
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Thommy

Verder getekend aan de kap voor de HLD71. Enkel nog een gepast onderstel zien te vinden
Ook nog verder getekend aan de kap van een draisine.
Greetz

Thommy

Peter

IK zou er een onderstel van de duitse V100 (212). Dat werd vroeger toch onder die resin kappen gedaan.
Met vriendelijke groeten
Peter

evan

Amai Jos,  heerlijk resultaat!  Die Canadezen zien er ook schitterend uit!  Jouw locs?
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

grove den

Evan@: Die Canadezen zien er ook schitterend uit!  Jouw locs?

Neuhhh.. :( :-[   en ze zijn schitterend verweerd!
Die behoren eene Jürg Ruedi toe ( oa bekend van spoor Z modules..https://www.youtube.com/watch?v=mktM6ICUc5o

Jos

evan

Tof!  Bedankt voor de link en een pluim voor jouw resultaat :)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

ERVIN

Hij is verre van af , maar ik wil toch graag even een eerste foto tonen , containerkraan in wording...... ;)

Containerkraan in wording. by Erwin Janssens, on Flickr

SuSke

knap werkje Erwin.
Lekker groot(s) en helemaal de top als je ze ook nog werkend zou kunnen maken  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.