Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

Havoc

Smijt photobucket buiten, die mannen veranderen alles sneller dan jij foto's kan uploaden.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

erik de noorman

Ik heb daar nog nooit problemen mee gehad. Van de eerste tot de laatste foto die ik daar ooit heb opgeladen is nog nooit iets verwijdert.
Werkt altijd voor 100%.

Erik.

SuSke

Foto is hier duidelijk zichtbaar. Mooi stukje werk Dirk.

Photobucket is bij mij ook aan de kant geschoven maar dat is eerder omwille van de trage werking en beperkte opslagcapaciteit.
Bij Flickr! is de opslagcapaciteit groter en was de upload snelheid hoger maar daar surft af en toe ook wel eens iets mislopen.
Zoals het dikwijls is bij iets dat gratis is  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Wim66

Ook hier is de foto nu nog steeds duidelijk te zien, gebruik dus zelf ook Photobucket en ja het is inderdaad heel traag maar ach
het is gratis zeggen we maar. Al mijn foto's staan daar nog steeds op.

Wim
Spoor HO NMBS & CFL Digitaal TP IV V VI

marc goovaerts

Het poesje is inderdaad verdwenen en inderdaad een prachtstuk nu !

raf

aan het schuren en plamuren en weer aan het schuren
en hopelijk straks de grondverf er over heen
en hopelijk zijn dan de silicone problemen achter de rug
alleen ik kan de oorzaak niet vinden want in de kelder heb ik normaal niets waar silicone in zit juist om die reden

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Ferdi

Bedankt, nu heb ik poesjes, en ik had er eerst geen last van.

PeterC

Citaat van: Dirky op 23 augustus 2016, 22:07:44 PM
sorry, da's nu recent al de 4de keer dat foto's van op mijn bucket "verdwijnen"... alsof er iemand anders met mijn account speelt  :(

Dirk, je hebt toch je www.dyniMo.be .  Via FTP een mapje aanmaken en daar je foto's zetten en de link hier plaatsen.  Zo heb je geen last van de kuren van die foto-emmer.  Ik werk ook op die manier en ja mijn webruimte kost me 32 Euro per jaar maar is 24/24 online en ik heb alle voordelen (oa mailadressen en SQL databanken) van een eigen domein.
Groetjes, Peter


raf

ik ga via smoelen book
en de meeste kunnen toch de foto's zien dacht ik
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

55erke


Hoy
Ik ben een fotospoordijkje aan het maken ;
Het is het korte stukje met de e-loc erop , de achtergrond is de nieuwe baan:



groetjes
johan

BC911

Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

bollen neus

Alles klaarzetten voor BBQ maar één dingske over het hoofd gezien, tis nu aan het regenen  (hoera eindelijk)
Den Eric.

marc goovaerts

Geen plaatsnaam op je profiel, dus: waar ? Stuur die regen maar gerust even door !

raf

dragon scales aan het oefenen

de scales lukken wel maar het inkleuren lukt nog niet zoals het moet
maar we geraken der wel

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

loebaske


De eerstelingen (coils) die van de band komen, in totaal zijn het er 80 stuks (+reserve)