Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

gledina

Drukknoppen en LED's aansluiten (solderen) van het synoptisch bord die de wissels van het schaduwstation van "Waldbach" moeten bedienen.
Een hels karwei omdat dit van op de grond naar boven moet gesoldeerd worden. Maar er zit vooruitgang in, ben al over de helft.
HO 2R DCC , 9mm DCC (N), een beetje Z & lid van MTD
Tuut, Tuut zei den trein en 't station vertrok.

Havoc

Met vakantie voor onbepaalde duur.

dani

serieus ?  dat zal dan toch vandaag niet geweest zijn, want alles werkt voorlopig prima en ik hoop het zo te houden.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

OlivierV

Aan de lopende band M4 rijtuigen voor een forumlid aan het vermassacreren (lees, allerlei troep wegsnijden zodat er kortkoppelmechanieken van Roco kunnen geplaatst worden.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Jean

In de O&K 1306 reeks..



..een groen exemplaar in renovatie.


Groeten
Jean

bollen neus

Een lange uitlaat in messing aan het maken in schaal O voor een model dat de MY1158 gaat worden reeds.
Den Eric.

OlivierV

Begonnen om 1 van de 2 ovalen van mijn baan op te delen in secties, 'k ga het maar bij 1 stuk houden dat ik automatiseer.

Zal nog lastig worden want ik merk nu net bij mijn wisseldecoder dat mijn hoffmann aandrijven niet mooi overgaan (daar ze dat wanneer ze rechtstreeks aan de AC van een transfo zitten wel doen ...)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

SuSke

Eigenlijk net gedaan
De parking voor Vaerwegh Dok heeft zijn kleurtjes gekregen
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Doornroosje

Bezig met pluimkarton voor de eerste keer. Tis te zeggen, proberen de bovenste laag er af te krijgen en opzoeken hoe we het best structuur in het schuim gaan aanbrengen. Portaal van Valentijn 2 blz terug is een mooi voorbeeld. Even googlen voor filmpjes met een howto...


OlivierV

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

loebaske

Mooie sfeerbeelden van de modelbaan, uw modelbaan Wim ?



janieburton

 

3rail

Bezig met het ombouwen van mijn aangeschafte Br 62 van Liliput.
Ze moet naar 3 rail omgebouwd worden, helaas niet het makkelijkste klusje.
Diverse printplaten, door lussen en verbindingen. :-\

Gehele lok is verspreid over de tafel.

Toch komt het goed aan het einde. :)

Edward.
Wat hebben die Duitsers toch mooie dingen gemaakt,Br 01,01-10,02,03,03-10,04,05,06,12,13,14,15,16,17,18.0,18.1,18.2,18.3,18.4,18.5.19.0,19.1,23,38.2,38.4,39,41,43,44,45,50,52,53,54.8,55.5,56,57,58,59,61,62,64,78,80,81,86,92,99