Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

efl045

Modul 0,5 10 tanden koop je daar spotgoedkoop: http://be.opitec.com/opitec-web/articleNumber/841050/zz/cID/c3I6dGFuZHdpZWw0/p/2
Asgat moet wel een beetje vergroot worden.

dani

inderdaad, wat een  super site !!! bedankt om te delen
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

efl045

#6017
Dani, als je de site nog niet kende wil ik je ook dit eens tonen, messingband  http://be.opitec.com/opitec-web/articleNumber/817598/zz/cID/c3I6bWVzc2luZzA=/p/3
Of misschien iets duurzamer, bronsband: http://de.opitec.com/opitec-web/articleNumber/817794/zz/cID/c3I6ODE3Nzk0NA
Overtrek er een Märklin ratel sleper mee en je hoort er echt niks meer van, 'k heb er zo al 10-tallen behandeld, je doet er heel veel met een rolletje.

Gerolf

Citaat van: dani op 24 november 2015, 11:37:48 AM
inderdaad, wat een  super site !!! bedankt om te delen

Bij die firma vind je een hoop spullen goedkoop, maar verwacht geen super-kwaliteit.
De tandwielen zijn bvb van een vrij zachte kunststof.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

efl045

Klopt, voor die prijzen mag je ook niet veel verwachten, maar je vindt er soms dingen die je moeilijk ergens anders vindt.
De tandwieltjes zijn speelgoedkwaliteit, dat waren de originele ook, maar ik heb ze al naar tevredenheid toegepast om oude slotcars te herstellen en ze doen het daar prima in.

bollen neus

Van mijn verlof dagen een deugd maken met pakjes maken voor de verkoop.Loopt goed en kast geraakt wel leeg.
Den Eric.

dieselfreak

@ Eric: mijn kast is al zo goed als leeg, plaats voor nieuwe spoorwegboeken. Dat geeft mij veel meer voldoening dan modeltreinen.
MC

bollen neus

Citaat van: dieselfreak op 26 november 2015, 10:46:36 AM
@ Eric: mijn kast is al zo goed als leeg, plaats voor nieuwe spoorwegboeken. Dat geeft mij veel meer voldoening dan modeltreinen.

Yo Marc, de beste "hapjes" das voor als alles hier buiten is. Lees dan maar de locomotieven.
Den Eric.

dieselfreak

Eric: 'De beste hapjes', ha, ga jij een snoepwinkel beginnen?
MC

ThierryDS

#6024
[][/img]

Mijn vrouwtje die mee werkt aan mijn baan :-)



Eerste werken aan tunnels an bruggen...

OlivierV

Zijn er meer prentjes van die baan.

Heb hier zo ook links en rechts kleine stukjes waar Lenie met haar handjes aan geweest is. :)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Stedahult

Citaat van: ThierryDS op 26 november 2015, 19:33:00 PM
Mijn vrouwtje die mee werkt aan mijn baan :-)

Hier hetzelfde, dat is toch gezelliger werken.
Mvh. Steef

ThierryDS

Fijn dat onze madammekes da doen
@ Olivier: er staan hier nog fotokes op blz 389 of in die omgeving...
Groeten



bruureke

Test rijden rollend materiaal aanloop naar en 1ste stuk klimspiraal, HUPAC wagons doen lastig  >:(

philippe_007

Dit is een mooie baan in aanbouw,
maar waarom heb je niet eerst de zolder afgewerkt ?