Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

Huugooke


raf

heb de marklin versie daarvan en best tevreden over

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Huugooke

Met koersbord, details maken het toch wat affer.

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Kees-Jan

Citaat van: evan op 02 augustus 2015, 15:12:21 PM
Veel succes en plezier gewenst!

Dank U  Evan. Dat gaat wel lukken bij de Beierse Duitser in die in het noorden woont  ;).

Deze spaghetti in spoor 1 gaan wij bouwen in ons schuurtje (10x12 meter):


baantje12x10 by Kees-Jan van Vessem, on Flickr

Er kunnen delen uit voor een beurs maar niet alles.

Stedahult

Gisteren bij een maatje samen zijn modulebakjes begrast. Is best fraai geworden
Mvh. Steef

reeves

Citaat van: reeves op 19 juli 2015, 14:00:13 PM
Eens begonnen met m'n eerst lok volledig te spuiten, ale eigelijk een motorwagen, die befaamde kappen, die hier al een jaar of vier stof lagen te vangen, ben curieus of het wa zal lukken.
De grondlaag eergisteren vandaag volledig geel gespoten, binnen paar dagen het rood en dan het dak, hoop dat bij het afplakken met van die Tamiya masking tape de verflaag er nie mee afkomt bij het verwijderen ervan.
Moest er iemand ne gouden tip hebben......

Groet Tom

Twas toch geen goe weer dus beetje verder gedaan aan m'n eerste verfpogingen om de AR te voorzien van de andere kleurtjes , masking tape viel goed mee een klein stukje verf was meegekomen maar is bijgewerkt , al bij al viel het gehele proces wel mee, gewoon "doen" das de moeilijkste stap.

Morgen als de verf en beetje is gedroogd plaats ik wel ne foto van de werken tot hiertoe.

Groet Tom

reeves

e Voila





Er moet nog wel wat aan gebeuren maar ik wil dit toch al met jullie delen

Groet Tom

loebaske

mooi en strak gespoten, ik zou het zeker niet beter kunnen  ???

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

dani

lekker begin...  dat wordt een fijn stelletje !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

OlivierV

Knap gespoten Tom, enkel de kleur van het dak komt wat vreemd over, doet beetje afbreuk aan de rest naar mijn mening.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

raf

ja dat dak zou ik een beetje donkerder maken

ik gebruik het bobo chassis van lima van en sncf loc da past in de breedte perfect
je kunt het makkelijk doorzagen en verlengen want het is natuurlijk veel te kort


die past en je kunt de boogie's aan passen
kem daar ook foto's van die boogie's

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

reeves

Komt wel goe  ;), is nog belange niet af
Was ook een probleem zilverkleur spuiten , had eerst de gehele kap geel gespoten, na het rood was het tijd voor zilver maar deze kleur schijnt door dus dak was eerst zilver met een geelige waas, dak afgeschuurd en zwart gezet daarna zilver
Groet Tom