Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

Michiel

In de eerste instantie wordt het enkel een programma dat toelaat om parameters van de centale zelf aan te passen (baanspanning, activeren of desactivers van opties,...). Later zullen er wel meer mogelijkheden bij komen. Of het ooit tot een compleet besturingssysteem zou komen, dat zien we wel, maar dat is nu niet onmiddellijk het doel.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Cozzy

Wow leuk Michiel, succes ermee!
Groet,
Tom
Modelspoorgroeten! 
Ailleurs-Niverance  |  Modelspoorblog

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

loebaske

Voila, ben niet meer bezig maar heb gedaan met +/- 550 poppekes te schilderen, ook de chineese een ander pakje gegeven is nu niet meer ééntoning van kleur...

bollen neus

Voet opstappen op de neuzen geplooid in zilver nikkel draad voor op de neuzen spoor O model, de kleine gaatjes ook reeds geboord, nu alles apart houden om in grondverf te spuiten. De originele ga ik niet gebruiken van Heljan omdat model van de STT nu eenmaal andere soort heeft, dus nog 8 stuks te maken en in de body voorzien. Decals zijn ook reeds besteld, misschien in de loop van deze maand liggen ze hier dan. Begint stilaan maar zeker op het juiste model te trekken. We zijn er nog lang niet maar ben zover wel al tevreden over het werk, enkel duurt het wat langer dan bij Ho, ook al omdat het de eerste keer is van zo een groter model om te bouwen. Ondertussen ook al aan het opsporen van gepast cabine personeel met fluo vestjes aan.
Den Eric.

Rangeerduivel

Toch jammer dat jij nooit eens een foto post hé Eric...
Wij weten allemaal dat jij prachtig werk levert,maar velen van ons weten in de verste verte niet over welke versie het gaat.

Doe es de moeite joh!

;)


Michael

Rudy, geen ouwe koeien uit de sloot halen, foto's van den Eric kan je bekijken op http://forum.beneluxspoor.net/
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

bollen neus

Pakjes maken voor verzending, steek daar wat meer tijd in, beter goed verpakt want ze moeten ook een eindje reizen.
Den Eric.

Rangeerduivel

Citaat van: Michael op 22 november 2014, 15:18:58 PM
Rudy, geen ouwe koeien uit de sloot halen, foto's van den Eric kan je bekijken op http://forum.beneluxspoor.net/

Dank voor de link Michael,
het bezoeken hiervan loont zeker de moeite!
Ik begrijp het standpunt van Eric wel,maar je kan toch maar proberen hé,
een nee heb je,een ja kan je krijgen...

Ouwe koeien,ach die beestjes verdienen toch ook niet om zomaar te verdrinken! :D :D

;)

Michael

Graag gedaan Rudy, en aan humor geen gebrek lees ik.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

krisds

Deze keer mijn wijnkist diorama in pluimkarton gemaakt, straks de tweede laag verf erop;

al zie je door de slechte kwaliteit van mijn gsm amper de kasseien, maar in het echt zijn ze zeer aanwezig. Zal na een wash wel opfleuren.

bollen neus

Modellen terug opbergen in de dozen na bezoek deze namiddag. Ook de gast verrast met een fotoboek laten zien van afgewerkte modellen. En nu petatten gaan schillen,(geen modelbouw maar iets alledaags)
Den Eric.

dani

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

raf

alle mogelijke info opzoeken over de stepcraft frees machine die er gaat komen
denk van de week eens naar NL te rijden om ze te gaan bekijken en eventueel meteen mee te nemen
nu nog eventjes denken welke spindel ik ga nemen

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

bollen neus

Alle relingen zijn nu geplooid, alles op kartonneke gestoken zodanig dat alles volgens orde blijft zitten volgens het model, der zit altijd wel wat verschil op, hopelijk dit week end in de grondverf als er weer niets tussen komt natuurlijk.

Den Eric.