Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

59erke

goede bergschoenen aandoen Olivier, wij hebben de trail vorig jaar gedaan en doen hem dit jaar opnieuw.
Is wel de moeite hoor.

Wij logeren in Scheidgen (dorpje naast Echternach gelegen) hetwelke gelegen is vlak naast de route van de trail.
In ieder geval veel plezier gewenst en na de trail een goede Bofferding drinken  ;)
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

Metpetergaathetbeter

Olivier, blijkbaar is een bezoek aan de kapper schijnbaar vergeten, je weet nooit wie je er een plezier zou mee kunnen doen !  ;D 8) ;)

doomslu

Ik ken geen Vlaamse familie die in de buurt van Echternach woont...  8)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

mark7758

Hangt af van wat je in de buurt noemt.
Echternach - Grevenmacher is niet zo ver.  8)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Metpetergaathetbeter

woont daar geen vlaamse familie waarvan de vrouw architecte is ?  ::)

doomslu

Citaat van: mark7758 op 26 oktober 2018, 09:05:06 AM
Hangt af van wat je in de buurt noemt.
Echternach - Grevenmacher is niet zo ver.  8)
Te voet is dat wel een eind hoor!  ???
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

OlivierV

Citaat van: 59erke op 26 oktober 2018, 07:53:20 AM
goede bergschoenen aandoen Olivier, wij hebben de trail vorig jaar gedaan en doen hem dit jaar opnieuw.
Is wel de moeite hoor.

Wij logeren in Scheidgen (dorpje naast Echternach gelegen) hetwelke gelegen is vlak naast de route van de trail.
In ieder geval veel plezier gewenst en na de trail een goede Bofferding drinken  ;)
Na al die jaren toch eens een paar deftige wandelschoenen gekocht.
Onze verblijfplaats is ergens iets over halfweg in een herberg die +- op de route ligt.

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 26 oktober 2018, 08:38:07 AM
Olivier, blijkbaar is een bezoek aan de kapper schijnbaar vergeten, je weet nooit wie je er een plezier zou mee kunnen doen !  ;D 8) ;)
Volgende zaterdag ga ik langs bij de barbier/kapper, dus er zal wel iemand plezier van hebben.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

Citaat van: OlivierV op 26 oktober 2018, 09:36:56 AM
Volgende zaterdag ga ik langs bij de bak bier/kapper, dus er zal wel iemand plezier van hebben.
tja  ;D  alvast een behouden reis en nog een behouden thuiskomst samen !  ;)

Kautenbach

Je komt op de goeie plekkwn Olivier, haha, wij zaten, of in de expohal, of op t terras in t centrum idd, vrijdag overigens aan de bollekes Karmeliet van tap..... best groot kwam ik achter 8) 8)

En Echternach, prachtig daar, is de Philosoof nog open ?

Je kunt ook naar Vianden natuurlijk, of naar Goebelsmuhle en dan voa de Hockslee... jaa....(ik draaf weer door ;D)

Wandel ze ;)

bollen neus

Aangezien de dag een uurtje langer duurt kunnen we hiervan gebruik maken om een uurtje meer te knutselen bij dit gure weer.
Den Eric.

loebaske

 De web site voorzien van nieuwe items en aangepaste foto's, zal wel maar na volgend WE actief zijn...

MoVi

WE = week?
Ik heb net het model Seinhuis Mortsel op de website van Alsacast geplaatst. Is een zeer mooi model geworden.

Ronald Visser
Ronald Visser

loebaske


MoVi

Ronald Visser

bollen neus

Snelcursus aan het volgen in vloeken, slaat wat tegen functies digitaal bij model in opbouw. Dus blijven volgen die kreten.......
Den Eric.