Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

Michael

Frank dat ziet er top uit, ik blijf je volgen.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

bellejt

ik heb in de PC geen schijven in RAID maar gewoon full copy om de week .2 dezelfde formaat schijven en gewoon via Acronis True Image WD Edition clone maken.Verschil van 1 icoontje op scherm bij master schijf en weet steeds als er iets mis is en ik moet vervangen of ingrijpen.Ben je max 1 week data kwijt. Windows kan netjes om met 2 cloon schijven.

renstimpie

Citaat van: bollen neus op 15 juli 2018, 11:39:58 AM
Pakje maken voor verzending buitenland met Nohab model in, wegens stoppen van hobby. Nog 55 stuks van de 101 Nohabs staan er hier nog. Ook nog een klein pakje met onderdelen van Roco voor in binnenland.
Den Eric.
Oei!  stoppen van de hobby?   Doe je alles weg?

Dirk

Ik ben al 4 weken aan het wachten op minder hoge temperaturen, wegens de hitte op mijn treinenzolder (35°C +) zijn de flexen dusdanig gegroeid dat de scheidingen geen scheidingen meer zijn met alle sluitingen vandien. En het ziet er naar uit dat ik volgende week nog niet verder kan met de bouw van de baan. Dus ben ik nu een RC 1/10 truescale landrover defender aan het maken, dat kan ik beneden doen. :)

Dirk
2-rail digitaal, Digikeijs DR5000, Loconet van Digikeijs en Rosoft, Peco code 100

evan

Trapjes aan het maken uit pluimkarton voor m'n Frans baantje.

Buiten is het me nu toch even te warm nu dus ideaal om binnen wat te knutselen :)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

bollen neus

Citaat van: renstimpie op 21 juli 2018, 12:25:41 PM
Citaat van: bollen neus op 15 juli 2018, 11:39:58 AM
Pakje maken voor verzending buitenland met Nohab model in, wegens stoppen van hobby. Nog 55 stuks van de 101 Nohabs staan er hier nog. Ook nog een klein pakje met onderdelen van Roco voor in binnenland.
Den Eric.
Oei!  stoppen van de hobby?   Doe je alles weg?

Ja na verloop van tijd, eerst het materiaal dat op het lijstje staat hier op het forum, daarna nog extra Ho materiaal verbouwde en omgespoten modellen.
Den Eric.

Dirky

Bezig alle H0 materiaal op te lijsten voor uitverkoop...

Het is me over de jaren heen duidelijk geworden dat Belgische H0 scenery aanbieden een regelrechte flop is. Binnen een paar weken wordt alles hier aan weggeefprijzen aangeboden.

Havoc

Smelten, puffen, hijgen en vooral wakker liggen....
Met vakantie voor onbepaalde duur.

loebaske


Bezig met  koeien te schilderen voor op de website....

755philippe

Kleine autootjes aan het schilderen alsook een fietsenstalling van Weinert in mekaar steken om die ook te schilderen of spuiten.
Mvg

755philippe

MoVi

Ik heb 755philppe net uitgelegd met welk programma ik seinhuis Mortsel aan het uitwerken ben.

Ronald Visser
Ronald Visser

gardevil

Intussen al een aardig pleintje bij mekaar.
2018-07-31_02-57-27 by Gardevil _, on Flickr
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Cozzy

Erg mooi!
Doe zo voort  8)
Groetjes,
Tom
Modelspoorgroeten! 
Ailleurs-Niverance  |  Modelspoorblog

MoVi

@ Gardevil
Was of is het payday?
En dat spa botteltje zit wel spa in?

Ronald Visser
Ronald Visser

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *