Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

Gerolf

Die linkse ziet er zeker niet slecht uit  :)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

bollen neus

Wat kleine onderdeeltjes in grondverf gespoten en daarna voorzien van een laagske verf. Zijn onderdeeltjes gemaakt voor O model in wording. Heel vlot ging het niet en zal niet verbeteren, volgende week woensdag linkervleugel wat open snijden.
Alé vooruit we asemen nog.
Den Eric.

Valentijn


Mijn Jocadis 651 voorzien van binnen verlichting en treinreizigers.

P1280837b by valentijn, on Flickr


Valentijn
Groeten Valentijn - Loskaai - Okegem - Innes Mill - Luxor Sugarcane Valley - Cubana

Ben

Beneluxtrein met 2 bakkies verlengen........



Gr, Ben.


oebr



Polystyreen profieltjes vormen samen een leuk industrieel gebouwtje in wording.
Nu eerst even schilderen voor de laatste profielen er op gekleefd worden (en
een en ander onbereikbaar wordt).

Ondertussen hopeloos op zoek naar de oude UHU Plast flesjes, bij gebrek aan nieuwe
de oude dan maar hervuld met Faller-lijm. Met gerede twijfel durf ik er van uit gaan dat
dat hetzelfde goedje is, de gebroeders zullen allicht niet zelf esters en ketonen zitten mengen
tot bruikbare lijmpjes. De japanners van Tamiya denkelijk wel, het verschil is dan ook zeer merkbaar -
dat spul plakt voor geen millimeter.

On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

Alberke

Citaat van: oebr op 20 augustus 2017, 16:50:43 PM

Ondertussen hopeloos op zoek naar de oude UHU Plast flesjes, bij gebrek aan nieuwe
de oude dan maar hervuld met Faller-lijm. Met gerede twijfel durf ik er van uit gaan dat
dat hetzelfde goedje is, de gebroeders zullen allicht niet zelf esters en ketonen zitten mengen
tot bruikbare lijmpjes. De japanners van Tamiya denkelijk wel, het verschil is dan ook zeer merkbaar -
dat spul plakt voor geen millimeter.
Zelf gebruik ik liefst die van Revel, in die blauwe flesjes. Werkt perfect voor die profieltjes. Er is nu ook superlijm speciaal voor plastic.
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

oebr

Ondertussen een aanbod gekregen van een forumlid, komt in orde !
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

OlivierV

Citaat van: Ben op 19 augustus 2017, 18:13:12 PM
Beneluxtrein met 2 bakkies verlengen........



Gr, Ben.
Mooi om te zien dat de Roco i6-en en nieuwe LS i10 rijtuigen zo netjes samengaan.

Nog een bakje of 2 en je trein is compleet neem ik aan? :)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Ben

Citaat van: OlivierV op 21 augustus 2017, 11:58:28 AM

Nog een bakje of 2 en je trein is compleet neem ik aan? :)


Zekers, even zoeken nog, wellicht op de Houten beurs. :)

Gr, Ben.

ERVIN

De bovenleidingspalen zijn eindelijk klaar in mijn kopstation , het was echt niet makkelijk om die palen doorheen de perronoverkappingen te maken , maar het is mij na vele uren vloeken en prutsen dan toch gelukt. Maar nu de draad nog hé.  ???

Untitled by Erwin Janssens, on Flickr

mahtoska1

CiteerDe bovenleidingspalen zijn eindelijk klaar in mijn kopstation , het was echt niet makkelijk om die palen doorheen de perronoverkappingen te maken , maar het is mij na vele uren vloeken en prutsen dan toch gelukt. Maar nu de draad nog hé.  ???

Toch een zeer mooi resultaat. Vloeken helpt soms.  :)

Steam.N

Citaat van: ERVIN op 24 augustus 2017, 22:31:42 PM
De bovenleidingspalen zijn eindelijk klaar in mijn kopstation ...

Man, wat een indrukwekkend zicht !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Michiel

tja, om modern te willen rijden moet je wel wat voor over hebben!

Prachtig hoor, Erwin. 't Is de moeite.  8)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

ceuleer


Chrisrail

#7529
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }