Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

opzoek naar rijtuig(en)

Gestart door Kees-Jan, 01 augustus 2008, 11:14:39 AM

Kees-Jan

Dames heren,

Ik weet dat ik dit ws ergens anders op het forum moet zetten.

Dringend ben ik op zoek naar ??n of meerdere Lima of Rivarossi personenrijtuigen in schaal 0 (nul).

Wie kan mij helpen?

Kees-Jan


Michiel

Kees-Jan,

Ik kan je niet echt helpen, en ik weet niet hoe dringend "dringend" is. Waarschijnlijk heb je het al uitgeplozen, maar op de duitse eBay staan een aantal modellen die voldoen aan je beschrijving. Ik geef de link maar mee voor de volledigheid:
http://modellbau.search-desc.ebay.de/lima-rivarossi_Personenwaggons_W0QQcatrefZC11QQcoactionZcompareQQcoentrypageZsearchQQcopagenumZ1QQfromZR2QQfsooZ1QQfsopZ1QQftrtZ1QQftrvZ1QQftsZ2QQga10244Z10425QQsabfmtsZ1QQsacatZ81041QQsaobfmtsZinsifQQsatitleZQ28limaQ2crivarossiQ29

succes met je zoektocht!
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Kees-Jan

Michiel,

Idd die had ik ook al gevonden maar die is er pas over 9 dagen en das te laat.

Het is dus zo'n wagen:


bron: ie-bee

Kees-jan

Michiel

groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)