Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

25.5 van Marklin

Gestart door wisselstromer, 12 juli 2008, 16:39:20 PM

B-Modelbouw

Wat deze aan goederen trekt ... Een beetje van alles.
- Bloktreinen met chemie (VTG - Nacco -...)
- Bloktreinen met auto's
- Bloktreinen met containers
- Gemengde treinen

Kortom, alles dat van en naar Nederland gaat kun je hier achter hangen.

ERVIN

Ook hier zal hij zijn rondjes gaan rijden, ik zal de Trix-uitvoering moeten kopen, hopelijk gaat de motor niet teveel lawaai maken, want dat hebben de Trixjes af en toe toch wel h?.

P.S. Jurgen ik heb je even een mail gestuurd.[;)]

prulleman

Dan moet ge er een setje van SB-modellbau instoppen[:p] Dan zijt ge van die koffiemolen af. Ik heb er ??n omgebouwd, en na een testrit onmiddelijk een tweede set besteld.[:D] Het is de moeite waard, alleen kost het een dikke 100[:o)]

B-Modelbouw

H? Ervin, ook bij jou de 25.5 op de baan...
Dit is voor mij toch ook wel een van de locs waar ik al lang zit op te wachten. Ik heb alvast beide versies besteld, eentje voor 't goederenverkeer en eentje voor de oude Benelux.

De uitlevering zal voor september/oktober zijn heb ik me laten wijsmaken.

dgrr57

citaat:
Geplaatst door Jurgen

citaat:
Geplaatst door dgrr57

De breedte van de gele lijn klopt (er zijn wel verschillen geweest in breedte tussen loks [;)]).

De doorlopende gele lijn is niet de eerste schildering, maar wel de tweede. In het begin hadden de loks gewoon GEEN gele lijn [;)].



Zo leren we hier nog steeds alle dagen bij. [:)]

Op een ander forum zag ik dat sommige mensen zelfs niet eens wisten dat M?rklin en Trix met een verschillende livrei kwamen.
En sommigen weten blijkbaar nog steeds niet dat ze er komen. [xx(]

Afin, ik heb mijn M?rklin model met een Trix kap besteld. Die van mij gaat dus goederen trekken.
Welke goederenwagens worden door deze locs eigenlijk getrokken? Ik heb eens zitten zoeken naar afbeeldingen op Google, maar als je zo'n dingen zoekt, dan vind je dat natuurlijk nooit. [}:)]



HIER kijken [;)]

HIER mag ook ... en HIER

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Jurgen

@ Ervin: mail is aangekomen. [;)] Bedankt.

@ Patrick (dgrr57): Bedankt.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

ronny-vdv

Bij de brede gele lijn heb ik toch vragen.

Zijn hier foto's van ?

Ronny[8)][8)][8)][:)][:)]
Mvg,

ronny-vdv

wisselstromer

Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

dgrr57

citaat:
Geplaatst door ronny-vdv

Bij de brede gele lijn heb ik toch vragen.

Zijn hier foto's van ?

Ronny[8)][8)][8)][:)][:)]




B-Modelbouw

@dgrr57 ... Bedankt voor de foto,

Een samenstelling die ik nog niet kende, ik dacht dat deze dienst enkel door de reeks-15 werd getrokken richting NL, en met een reeks-18 richting F.
Die kan er in model ook wel eens komen... TEE met zilveren rijtuigen

C.B.

Ik had onlangs (wel op eigen verzoek [:D]) de 2551 gekregen om een extra containertrein te gaan halen in Roosendaal.
Dus krijg je van mij gratis en voor niets een afbeelding van hoe de lok er op dit moment eruit ziet.[8D]
Het was trein 41617 Kijfhoek - Berendrecht; en de foto was genomen in Roosendaal.

Groetjes.
Claudio.

Jurgen

citaat:
Geplaatst door Re460

Dus krijg je van mij gratis en voor niets een afbeelding van hoe de lok er op dit moment eruit ziet.[8D]


Vooral vuil zo te zien. [:D]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

ronny-vdv

Bedankt voor de foto's.

Maar ik  denk dat het zo moet zijn.


Enkel de boord van de rooster in het geel.

Ronny[8)][8)][8)][:)][:)]
Mvg,

ronny-vdv

C.B.

citaat:
Geplaatst door Jurgen

citaat:
Geplaatst door Re460

Dus krijg je van mij gratis en voor niets een afbeelding van hoe de lok er op dit moment eruit ziet.[8D]


Vooral vuil zo te zien. [:D]



tja, enkel als ze een revisie achter de rug hebben gehad, zien ze er vrij netjes uit... anders is het helaas erg gesteld met de netheid van onze lok's.[:(]
Groetjes.
Claudio.