website is klaar!

Gestart door conducteur, 16 juni 2008, 16:33:47 PM

conducteur

Ik heb wat geprutst aan mijn website waardoor er al iets online staat. ze is zeker nog niet af,maar ga toch even een kijkje nemen,zet vooral je boxen aan!

url="www.freewebs.com/debaanvanconducteur"dit is mijn site/url, voeg ze toe bij je favorieten!

jullie mogen ??n keer raden welke muziek het is!
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

ysbeer

#1
citaat:
Geplaatst door conducteur

Ik heb wat geprutst aan mijn website waardoor er al iets online staat. ze is zeker nog niet af,maar ga toch even een kijkje nemen,zet vooral je boxen aan!

dit is mijn site, voeg ze toe bij je favorieten!

jullie mogen ??n keer raden welke muziek het is!



Welke muziek is dit dan ?????
verras mij is.
wim

conducteur

#2
update:

-wat is veranderd?

  • gastenboek is verwijderd en een nieuwe is in de plaats gekomen
  • handtekening is aangepast,en link staat in handtekening
  •  
  • bij About me is er een heel stuk tekst bij gekomen,kunnen jullie ook even kijken of er fouten staan?
    • er is een teller aan toegevoegd die het aantal bezoekers telt
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Gerolf

#3
Ik begrijp dat je enthousiast bent over je website, Rian.
Echter: "website is klaar" [?]
Er staat iets on-line, je hebt een begin gemaakt, ... dat wel [;)]

Als het een troost kan zijn: mijn website is ook bijlange nog niet "klaar" [:I]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

conducteur

#4
er zal vooral in de zomervakantie hard doorgewerkt worden,en dan zal er interessant nieuws komen,dus niet lang meer!
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Pol

#5
citaat:
Geplaatst door conducteur

update:

-wat is veranderd?

  • gastenboek is verwijderd en een nieuwe is in de plaats gekomen
  • handtekening is aangepast,en link staat in handtekening
  •  
  • bij About me is er een heel stuk tekst bij gekomen,kunnen jullie ook even kijken of er fouten staan?
    • er is een teller aan toegevoegd die het aantal bezoekers telt




Wel als je vraagt om fouten na te kijken, dan doe ik dat ook meteen:

Ik ga samen met mijn opa een baan bouwen.dus Als ik het dus heb over "we","ons",... ,dan heb ik het over mijzelf en mijn grootvader en mijzelf. Het baantje zal zich voornamelijk ergens in tijdperk II afspelen omdat toen de echte grote stoomlocomotieven rondreden. Het zal zich voornamelijk voordoen metEr zal voornamelijk Duits materiaal rondrijden,. Maar vergis je niet, het is een zeer fictieve baan , dus er zal ook materiaal rondrijden uit andere landen. Ook het tijdperk zal, zoals ik al zijzei,tijdperk II zijn, maar er zullen ook ,nog treinen rondrijden uit andere tijdperken.Dit is enkel omdat ik een diesel heb laten ombouwen naar digitaal,en ik ook nog van in mijn set een Duitse loc heb,.is dat tijdperk al een beetje verwaarloosd.
Sorry als ik een beetje hard er tegenaan ben gegaan. Dit is niet als kritiek bedoeld. Moest je een van mijn leerlingen zijn, dan zou je score best meevallen: de zinsconstructies zijn OK, maar let er wel op dat je hoofdletters gebruikt en dat je meestal best geen komma's voor woorden als "en" schrijft!
Ik hoop dat je hier iets aan hebt en als je vindt dat ik te grof ben geweest in mijn "suggesties" tot verbetering, ... dan hou je gewoon met bovenstaande geen rekening en doe je gewoon waar je zin in hebt. De INHOUD van je website zal immers belangrijker zijn dan de spelling, maar het oogt wel beter als die ook in orde is!

Groeten,

"Meester" Pol
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

conducteur

#6
maak ik zoveel schrijffouten?
ik wist het niet. Ben slecht in spelling,maar zo slecht?

hoeveel krijg ik op 10?[:D][:D][:D]
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

conducteur

#7
nu beter?

-Als jou website bij links wilt hebben dan moet je mij maar een e-mailtje sturen!(websites worden wel eerst even bekeken,als je website er niet tussen staat is dat omdat ik hem niet goed genoeg vind)
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Kees-Jan

#8
Conducteur,

Website klaar? Ik vind van niet maar das mijn mening.

De frames zijn min of meer klaar maar nu nog invullen met oa foto's ed.

Succes,

Kees-Jan

Pol

#9
citaat:
Geplaatst door conducteur

maak ik zoveel schrijffouten?
ik wist het niet. Ben slecht in spelling,maar zo slecht?

hoeveel krijg ik op 10?[:D][:D][:D]



Het zijn niet zo zeer spellingsfouten. Probeer gewoon aan het begin van een zin een hoofdletter te zetten en aan het einde van een zin een punt. Dat leest wat gemakkelijker! Sorry ik ben daar heel streng op![;)] Voor de rest heb ik de zinsconstructies een beetje aangepast om het wat aangenamer te maken om te lezen, maar het was wel ok!

Pol
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

ysbeer

#10
citaat:
Geplaatst door conducteur

nu beter?

-Als jou website bij links wilt hebben dan moet je mij maar een e-mailtje sturen!(websites worden wel eerst even bekeken,als je website er niet tussen staat is dat omdat ik hem niet goed genoeg vind)




Ja tony kan heel mooi over je schrijven in het rechte rails draadje.
Maar hier erger ik mij toch best aan.[:(!]
Mag dat volgens de regels tony???[:(!].
Wim

doomslu

#11
citaat:
Geplaatst door ysbeer

citaat:
Geplaatst door conducteur

nu beter?

-Als jou website bij links wilt hebben dan moet je mij maar een e-mailtje sturen!(websites worden wel eerst even bekeken,als je website er niet tussen staat is dat omdat ik hem niet goed genoeg vind)




Ja tony kan heel mooi over je schrijven in het rechte rails draadje.
Maar hier erger ik mij toch best aan.[:(!]
Mag dat volgens de regels tony???[:(!].
Wim

Verklaar je nader, Wim. [?]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ysbeer

#12
Zie p.m
wim

Jurgen

#13
Ten eerste dacht ik dat reclame maken voor je eigen website op het forum niet mocht volgens de regels van dit forum, maar ik kan me ook vergissen. Ik ben te lui om de regels na te lezen. Er bestaat wel een draadje waarin je een link kan plaatsen naar je website, dat mag dan weer wel.

Ten tweede, zoals Pol zegt, probeer minder fouten te maken en een beetje duidelijk te schrijven. Je gaat naar school, je leert er dingen en het is de bedoeling dat je dat in het dagelijks leven gaat toepassen. Ik heb meer en meer de indruk dat dit door de jeugd niet meer gebeurd en dat ze gewoon hun broek komen verslijten op school. Dat laatste is geen verwijt naar jou hoor, vat dit dus niet persoonlijk op. [;)]
Fouten schrijven kan iedereen overkomen, ook mezelf, men mag mij daar altijd op wijzen. Alleen op die manier kan ik bijleren.

Ten derde, wat doen die spoken op je website? Ik zie niet meteen het verband met modeltreinen. [:I] Je kan in sommige lay-outs zelf een foto uploaden, bijvoorbeeld van je eigen baan. Ik heb dit ook gedaan en het resultaat was niet wat ik wou, het was zelfs beter. [:D] Je moet zelf maar eens experimenteren.

Ten vierde, trek je van mijn gezever niets aan en amuseer jezelf gewoon. Ik doe dit ook en ik ben gelukkig. Wat wil je nog meer? (Behalve een gigantisch grote modelbaan, veel geld en een schoon lief [:D])
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

conducteur

#14
ik kan toch moeilijk foto's tonen van een baan in opbouw als er nog geen baan in opbouw is?

p.s.:bedankt meester pol[:D][:D]


wat bedoelt freewebs hiermee:

Dear Freewebser,

Congrats - Your site with username debaanvanconducteur is in the Top 1% of all active sites created this week!


wim,ik heb geen bericht ontvangen
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum