Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Traxx E186

Gestart door Anarchy, 22 mei 2008, 18:56:22 PM

nohab

De 2800 SNCB-B CARGO is ook voorzien bij M?rklin vanaf 2010

ronny-vdv

Ik moet wel zeggen dat de modellen van ACME niet zo mooi zijn.

De Roco modellen zijn v??l mooier.

Zien wat Roco doet.

Ronny-vdv[8)][8)][8)][:)][:)]
Mvg,

ronny-vdv

Anarchy

Erwin,

Kleur verschilt idd, maar dit valt hoogstwaarschijnlijk te wijten aan de foto. Als ik roco coilswagens van b-cargo op foto wil zetten dan krijg ik ook een totaal ander kleurenpallet van dat groen ...

ERVIN

Ok?, dus LS kondigt hun Traxx ( Reeks 28) met enkele mooie foto's aan, maar wanneer kunnen we deze loc ook effectief gaan kopen, want er staan hier nog heel wat wagons te wachten om door deze loc getrokken te worden.[:p]

ronny-vdv

Ik wacht op Roco.

Ronny-vdv[8)][8)][8)][:)][:)]
Mvg,

ronny-vdv

Kees-Jan

citaat:
Geplaatst door ERVIN

Ok?, dus LS kondigt hun Traxx ( Reeks 28) met enkele mooie foto's aan, maar wanneer kunnen we deze loc ook effectief gaan kopen, want er staan hier nog heel wat wagons te wachten om door deze loc getrokken te worden.[:p]



De Reel-Cees versie is er al maarja die is iets duurder dan de LS versie.................

Kees-Jan

Anarchy

citaat:
Geplaatst door ERVIN

Ok?, dus LS kondigt hun Traxx ( Reeks 28) met enkele mooie foto's aan, maar wanneer kunnen we deze loc ook effectief gaan kopen, want er staan hier nog heel wat wagons te wachten om door deze loc getrokken te worden.[:p]



Sja da's de vraag natuurlijk h?. Als we mogen voortgaan op de foto's die in der tijd op hun site geplaatst werden van de reeksen 11/12/21/27 dan zou het in ieder geval niet te lang meer duren eer ze in de winkel liggen.

tufken

Die reeks 28 ligt nog voor nieuwjaar in de winkel is beloofd, ze zijn zo goed als klaar.

Dit is ee mededeling
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


ERVIN


bollen neus

citaat:
Geplaatst door Rees-Cees


De Reel-Cees versie is er al maarja die is iets duurder dan de LS versie.................

Kees-Jan


Wat moet ik me daar bij voorstellen van "iets" duurder dan LS-model?
Zijn dat dan reeds veranderde LS modellen die al op de markt verschenen zijn?

Groeten vanuit de atelier van de bolle neuzen,Eric.

the_gold

Er staat een Lsmodels 2805 Dc op ebay... Ik wist nog niet dat ze geleverd waren.

BD1701

Jawel, de Traxx-locomotieven zullen in de komende dagen uitgeleverd worden. Het gaat hem om de nummers 2805 en 2829, de 2803 komt een beetje later.
 

PeterBrz

hoe zit het nu eigelijk met de kleuren?  zijn ze zoals op de folder of toch zoals in de werkelijkheid?

Groeten, Peter

the_gold

Hopelijk zitten er ook Ac modellen tussen die niet aleen benummerd zijn met 2803.

patatje70

citaat:
Geplaatst door the_gold

Er staat een Lsmodels 2805 Dc op ebay... Ik wist nog niet dat ze geleverd waren.



en als je uitpluist wie eigenlijk de verkoper [:D] is..dan zijn ze inderdaad uitgeleverd...

mvg Wim