Nieuwe bruine Fals wagons van Fleischmann

Gestart door BD1701, 16 december 2007, 22:51:44 PM

BD1701

Naar aanleiding van de pas uitgekomen nieuwe bruine wagons type Fals (B-Cargo logo) van Fleischmann vroeg ik mij af of die wagons veel in het echt te zien waren of nog steeds zijn in combinatie met de reeds verschenen groene Fals wagons (B-Cargo logo) van Fleischmann?
Of reden deze twee verschillende kleurstellingen van de Fals wagons altijd in homogene treinen met dezelfde kleurstelling? Dit had ik graag even geweten, zodat ik mijn modeltrein ook in een goede samenstelling van wagons kan laten rijden.
Indien mogelijk ook graag foto's hiervan, alvast hartelijke dank.
 

ERVIN

Nee hoor, ik heb groene en bruine Fals door mekaar in een bloktrein zien rijden, ik dact daar wel een foto van te hebben, ik zal eens even wat opzoekwerk doen.[;)]

Edit;nee ik heb er geen duidelijke foto's van, maar dat komt nog wel.

Gerolf

Groene en bruine kunnen gerust door mekaar. Dat zie ik regelmatig op Antwerpen-Oost.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw


jan77

@B-modelbouw ik wil niet de knorpot uithangen maar het is de bundel
Zandvliet waar de ertstreinen gevormd worden vertrekken en aankomen
De bundel Berendrecht is de cirkelkaai met containers en als tweede hoofdzaak water(om te drinken)
Gr Jan

BD1701

Alvast dank voor de snelle reacties, nu enkel nog een aantal foto's en ik ben helemaal tevreden.
 

ERVIN

13erke heeft hier een mooie foto geplaatst, mss kan ik of B-Modelbouw dat morgen ook, want wij gaan met ons tweetjes morgen den Noord onveilig maken!![:p]

SuSke

Vergeet dan niet langs te gaan bij "spek en eieren" in de haven [;)]
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.