appartementsgebouwen tijdperk V

Gestart door ERVIN, 07 december 2007, 17:48:58 PM

ERVIN

Ik ben dus op zoek naar moderne appartementsgebouwen, ik ben al eens bij de grote merken aan het kijken geweest, maar er is precies niet veel te vinden in tijdperk V??

Ik ben eigenlijk op zoek naar appartementsgebouwen in half relief.

Kan mij iemand hier een beetje mee verder helpen?

Dank U.;)

Peter

#1
Kibri, Vollmer en Faller hebben ieder 1 gebouw, anders in Laser karton zijn er verschillende modellen, en uiteindelijk:zelfbouw.
Met vriendelijke groeten
Peter

MARKLINRIJDER

#2
Zijn er nog meer mensen ge?nteresseerd?

Ik wil alvast eentje ontwerpen en produceren.

Groetjes,

David

marctje

#3
ge kunt ook eens zien bij piko, die hebben moderne flats opgebouwd uit stukken vergelijkbaar met dpm
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

Frans HOOYBERGHS

#4
Auhagen heeft heel mooie gebouwen die je misschien kan gebruiken (snij ze in twee!)



Kijk hier:

http://www.auhagen.de

en ontdek, ook al zijn ze misschien minder bekend, ze hebben mooie ook "Belgische" gebouwen









en zijn niet zo duur. Bij de meeste betere vakhandelaren te verkrijgen! En mits, zoals altijd, wat schilder, snij en andere werkzaamheden, echt mooi in te planten.

loebaske

#5
We zijn altijd geintresserd David...je moet je niet inhouden [:)]
enne Erwin, als je plannen heb...geef die maar aan David, die maakt je plannen waar [;)]

ERVIN

#6
@Frans, van die jij laat zien heb ik er veel gevonden hoor, maar ik zoek eigenlijk "echte" appartementsblokken, hiermee bedoel ik van die hele moderne met veel glas in, net zoals ze er nu aan het bouwen zijn vlak bij Antwerpen-Centraal.

Wat is mijn bedoeling hiermee, mijn wisselstraat en wachtsporen richting kopstation komen op ongeveer 8 cm. hoogte te liggen, de totale lengte van dit alles is meer dan 5.00 meter, er gaan ook terug muurtjes en torentjes geplaatst worden over deze gehele lengte, op niveau -o- wil ik dan van zulk een appartementsblokken gaan neerzetten, zo lijkt het dat mijn treinen aankomen in een grote stad, de lengte die ik hiervoor wil gebruiken is ongeveer 4.00 meter, dus ik zal heel wat "blokken" nodig hebben, en deze "blokken" had ik graag in half relief gehad.

Ik ben al in onderhandeling met Marklinrijder.[;)]
Maar ik zoek ook nog even verder op het net.

MARKLINRIJDER

#7
Als ik kan meewerken aan zo'n MEGA project als dat van erwin, doe ik dat graag.[:p]

Groetjes,

David

Tom

#8
Zou dit niet te doen zijn op dit uit plasticard te maken?
Tom

janjozef

#9
met doorschijnend plasticard, je hebt ze in verschillende kleuren, kun je makkelijk een modern bureelgebouw van maken

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

wisselstromer

#10
busch maakt dez gebouwen
ze zijn eindeloos te verhogen
http://www.busch-model.com/katalog/d/artikel/1008-h0.htm
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

thalysken

#11
Ik denk dat het meer die stijl is dat den ervin zoekt???:



Met vriendelijke groeten,
Thijs



doomslu

#12
Thijs, dat is wel een modern gebouw, maar geen flatgebouw.

Erwin, als je echt van die glazen blokken bedoelt vraag ik me af hoe je dat (spiegel-)glas gaat nabootsen. Dat lijkt me een hoogst interessante uitdaging. Maar den Erwin kennende gaat die geen enkele uitdaging uit de weg ! [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

thalysken

#13
Ik zei wel degelijk stijl, maar ik vond niet direct een appartementsgebouw in die stijl.[;)]

Met vriendelijke groeten,
Thijs



ERVIN

#14
Dankzij Marklinrijder heb ik gevonden wat ik zocht, maar dat gaat een vette kluif worden om dat na te bootsen, maar zoals Doomslu het al zei, ik wil die uitdaging graag aangaan, dus dit wil ik hier op mijn baan gaan inplanten....











Het moeten niet indentiek dezelfde gebouwen zijn hoor, maar iets in deze aard zal het gaan worden, maar dan proberen die te maken in half relief.