Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Wie maakt wat?

Gestart door tonycabus, 27 november 2007, 17:07:33 PM

tonycabus

Zoals reeds gezegd gaan we de zaak wel moeten co?rdineren, er zal zeker wel wat belangstelling bestaan.
We zagen de bijdrage van Patrick 'dgrr57) reeds, die een 3-rail-module in K-rails maakt. Ricky Sainte is begonnen aan een station in tweerail, en voor mijn part ben ik begonnen een een hoekmodule met industrie, vooral gericht op 'mimo', of 'miseriemodelbouw', samen met een vriend die allerhande moois uit afval en bierviltjes bouwt. Er zullzn ook eindmodules moeten komen, maar bij gebrek daaraan kunnen we altijd min of meer verborgen lussen voorzien.
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

hobbyist

Ik maak er ook wel ??ntje maar dan met een winters landschap en/of of een gewoon lanschap. Ligt er aan hoeveel ik er in de auto krijg.

conducteur

ik zou dan iets landelijk maken,moet ik niet veel bouw pakketten kopen(?)[:D]
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

doomslu

Mannen de tijd is gekomen om een inventaris op te maken zodat we de benodigde ruimte in de zaal kunnen plannen.

Kunnen jullie a.u.b. zo snel mogelijk een mailtje naar mij sturen en me in het kort vertellen welke module(s) jullie meebrengen ?
- type rail: 2-rail of 3-rail
- totale lengte
- korte omschrijving

Nogmaals : de module moet niet "af" zijn. Werken in uitvoering mogen zeker getoond worden !

Ik zal alles doorsturen naar Tony en dan bekijken we samen waar we uitkomen.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

doomslu

Mijn mailbox blijft angstvallend leeg (op enkele uitzonderingen na). [:(]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

janjozef

De vraag werd gesteld in de club vorige donderdag door verschillende mensen die NIET op dit forum zitten maar wel ingeschreven hebben, en ook klaar zijn. Mischien beter naar alle mensen een mailtje sturen

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

doomslu

citaat:
Geplaatst door janjozef

De vraag werd gesteld in de club vorige donderdag door verschillende mensen die NIET op dit forum zitten maar wel ingeschreven hebben, en ook klaar zijn. Mischien beter naar alle mensen een mailtje sturen

Jan

Jan, bedoel je de forumbaan of de mini-baantjes wedstrijd ?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

hobbyist

Ik heb 2 railsyteem. m'n bakkie is 104.5 lang. thema: landelijk, onbewoond boerderijtje dat nog dienst doet als onderdak voor het vee. hier zijn de volgende foto's





doomslu

Tof Leon, we hebben er nog iemand bij ! [:D]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

argilla

enkele pic's; nu nog de afplaktape weg , nog wat aankleden ik denk een dag of 3 nog contenu en dan zal alles ( buiten een paar details) grotendeels af zijn.
[/img]

[/img]

[/img]

[/img]
[/img]

De afgrond zelf sijn rotsen en buiten wat kleurnuances behoeft hier geen begroeing te hebben.
De bodem gewoon fijn gezeefd echt zand wat afval en klaar.
En dan goed afspreken voor de opzet , wanneer hoe laat waar en wie is verantwoordelijke van heel het spel ???
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Rochevalien

Mark ,ik zou naar de epo grijpen als ik van jou was![:D]of 3 weken verlof nemen[?] jij hebt nog h??l v??l werk[:0] ik vraag mij trouwens oprecht af of het nog leuk blijft als je zoiets op zo een korte tijd moet ineenflansen....
Niks voor mij,in elk geval.

Gerrit