Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Ebay gekte

Gestart door Gizzmo, 24 november 2007, 14:56:48 PM

Boemeltrein

Op Ebay kan je koopjes doen maar je mag je niet mee laten drijven, ook al is het artikel nog zo interessant hou een maximumprijs voor ogen en vergeet vooral niet de vaak hoge verzendkosten, daar compenseren ze dikwijls hun lagere prijs mee, men vraagt dikwijls tot meer dan 20 € verzendkosten terwijl die in het echt soms maar 1/3 bedragen. Ikzelf bevoordeeld ben een CIWL-fan, ik heb enige jaren geleden prachtige exemplaren van Rivarossi op de kop kunnen tikken voor 30 a 40 €, nu zie je die soms aan 80 tot 150 € of nog meer de revue passeren terwijl je nu sommige modellen bij LSmodels ( nog fijner afgewerkt ) nieuw in de winkel vindt voor +/- 80 €... dus bezint voor ge begint... >:(

SuSke

't is dan ook een "uitverkochte" set van LSModels. Wie weet jagen daar nog veel mensen achter.
"Niet geschoten is altijd mis geschoten". 8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

bellejt

is de gewoonte bij deze verkoper dat zijn LSM prijzen 3 x de nieuwe verkoopprijs staan op ebay.

ceuleer


loebaske



BONK Gunther, wie gaat dat betalen...

755philippe

#65
Ben wel geïnteresseerd in die terminal - mooi spul trouwens - maar de komma zal een plaats naar links moeten opschuiven.
Dit krijgen ze NOOOOOIIIITTTT verkocht tenzij ... wat de z.. er wil voor geven.
Mvg

755philippe

Boemeltrein

Aan de prijs te zien denk dat het eentje is in schaal 1/1

SuSke

Toen ze pas uitkwam kostte de Heljan Containerkraan zo'n €500,00.

Ze is spijtig genoeg uiterst zeldzaam, en dan speelt de wet van vraag en aanbod. Het is dus wachten op de zot.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

raf

ik was opzoek naar tijdperk 3 personen wagons
de prijzen varieerden van 98 euro tot 37 euro voor dezelfde
die 37 euro was in duitsland in een winkel dus ik denk dat het een ritje duitsland word
maar dan kom ik weer met meer thuis dan gepland

If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

SirGresley

ja Raf, ik zoek ook nog "goede" GCI maar niet te vinden! Niet die van G... ::)

Hopelijk komen die ooit eens bij LS.... 
Leef niet te materialistisch, want alle bezit is ballast. Dalai Lama

raf

de wagons die ik zoek zijn van P ...

zo een stuk of 4 achter een stomertje is een plezante sleep
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Tschäggata

Iedereen mag vragen wat hij wil he ... Ook al grenst het aan het absurde ;)

Het is waard wat de zot ervoor geeft.

SirGresley

Zet maar eens een M6 stuurstand van LS erop! Velen hebben de Classix sets waar geen stuurstand van bestond.  ::)
Leef niet te materialistisch, want alle bezit is ballast. Dalai Lama

doomslu

Citaat van: SirGresley op 14 september 2017, 10:08:28 AM
Zet maar eens een M6 stuurstand van LS erop! Velen hebben de Classix sets waar geen stuurstand van bestond.  ::)
? ? ?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

OlivierV

Citaat van: doomslu op 14 september 2017, 10:10:08 AM
Citaat van: SirGresley op 14 september 2017, 10:08:28 AM
Zet maar eens een M6 stuurstand van LS erop! Velen hebben de Classix sets waar geen stuurstand van bestond.  ::)
? ? ?
Sommigen brabbelen hier graag wartaal uit die nergens op slaat.

Classix heeft wel degelijk stuurrijtuigen uitgebracht, niet zo mooi als die van LS, maar kom.
Vraag mij af waarom iedereen ook zit te leuteren over de prijzen op ebay. Wat een tijdsverlies, beter wat bouwen en plezier maken, daar haal je naar mijn mening meer voldoening uit.  :D

Maar ja, dat zijn dan weer de woorden van ne zot zeker?
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan