Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Digitale besturing + tevredenheid

Gestart door Pol, 07 november 2007, 20:15:29 PM

Roderik

#15
1) DCC
2) Roco MultiMaus
3) Nee. Had het wel graag gehad maar geen software voor Mac.
  Handbediende wissels.
4) Zeer tevreden
Always be modelling!

pabe

#16
1) DCC
2) Roco MausII (Multimaus komt eraan...)
3) neen
4) 100% tevreden (wissels/seinen analoog gestuurd)

Jurgen

#17
1) Motorola
2) M?rklin MS, maar voorlopig ter vervanging Control Unit 6021
3) Neen
4) MS: het heeft zijn mankementen zoals het steeds afscrollen van je volledige loclijst om een loc te laten rijden. Maar voor de rest toch tevreden.
Control Unit: 200% tevreden. [:D]

De Control Unit gebruik ik nu omdat mijn MS binnen is doordat het scroll-ding nog van de oude reeks was. [}:)] Dit wordt dus vervangen, binnen garantietijd. [:)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Koen

#18
1) DCC
2) Intellibox
3) Windigital
4) Zeer tevreden
Nooit te oud om te leren

dirkske

#19
1)DCC
2)Piko digi fern 1
3)Geen
4)Best tevreden.
Je eigen baan, je eigen wereldje!

dimu

#20
1) DCC + Motorola
2) Intellibox
3) Koploper
4) Zeer tevreden
 

okki

#21
1- dcc
2- multimuis
3- niet van toepasing
4- 100% tevreden( wissels analoog aangestuurd )

BIEN

#22
1)DCC
2)Fleischmann twin center
3)komt er ooit nog van
4)100% tevreden

Steven 1/43 modelling

#23
1) Marklin Motorola, Fx en MFX
2) Marklin Central Station (V2)en 1 slave Mobile Station.
3) Afwachtend wat de verschillende aftermarket producenten zullen    brengen in 2008. Eigenlijk geen interesse naar pc sturing . Je kan alles met central station.
4) zeer tevreden, onbeperkt in mogelijkheden.  



mardelat

#24
1.DCC
2.Fleischmann Twincenter, Roco lokmaus2 en Piko digiferm 1
3.geen (in mijn geval niet nodig)
4.uitermate te vreden

Frans HOOYBERGHS

#25
1: Motorola en Co (Loksound en M?rklin, van delta tot fx, mfx, ...)
2; ESU-ECOS 1.1.0
3; Win-Digipet Pro X
4; Uitermate tevreden, ware het niet dat je, hoe meer je zoekt en expirimenteert, weet hoe weinig je (zelf) nog maar kan, omdat je (zelf) zo weinig kent, en dus steeds meer honger krijgt naar meer, en beter, en ... Je krijgt zo veel kaarten in je handen (van zelf aan de "knopjes draaien" tot genieten van het maken en laten rijden van een complete "dienstregeling"), dat je onmogelijk met alle kaarten tegelijk kan "spelen", en je heel veel tijd nodig hebt voor je zelfs nog maar alle kaarten eens kon vastnemen. Ik zou nu in elk geval van bij aanvang direct incalculeren om "ooit" digitaal te rijden, ook al denk je dat je dat nooit zal gaan doen (zoals ik ook dacht).

fredvervoort

#26
1.Motorola
2. Intellibox
3. niet via pc voorlopig (maar de afhandeling in het schaduwstation zal later via pc verlopen)
4.Ik ben tevreden over de combinatie. Vroeger werd de 6021 gebruikt maar om te voorkomen dat er nog 2 keyboards naast de 4 bestaande moesten bijkomen, werd omgeschakeld naar de Intellibox die deze functie in ??n kastje bezit.

Greg

#27
1) Marklin (Motorola fx en Mfx)
2) Central Station (M?rklin) + 1 mobile station als slave
3) Geen PC-besturing
4) Tevreden, ik gebruik echter maar een beperkt deel van de mogelijkheden van mijn systeem (geen aansturing van wissels, seinen, ... , ook geen besturing via PC.
Ik ben echter wel zeer tevreden over combinatie Central Station en MFX decoders.
Greg

Märklin H0, digitaal via Central Station.

                      IMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldekopie.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldeko-2.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanDSC01690.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldeko-3.jpg/IMG

INFO

#28
1) Motorola, Selectrix, DCC
2) Intellibox, M6020, M6021, M6027, LZ100 Lenz, MRDirect, DDW
2a) M6051 Interface, 6021 naar LocoNet, Lenz LI101F Serial, LocoBuffer II
3) Eigen software (Perrongeluk, PT, RoSoft(DOS) en Koploper.
4) 100% tevreden.
Alleen de waarheid ligt in het midden.

thalysken

#29
1) Motorola
2) Marklin mobile station
3) Geen behoefte aan, vind het ook tof om aan de knopjes te draaien en erop te duwen.
4)100% tvreden, maar eens ik mijn (komende) seinen en wissels wil digitaal gaan besturen dan vind ik toch de ecos beter. Onderandere het scherm (helderheid) en je kan er belgische seinen mee sturen en dat is toch wat ik van plan ben.