Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

De Duitse krokodillen (193 & 194)

Gestart door Bundesbahnfreak, 05 november 2007, 19:44:11 PM

Bundesbahnfreak

#15
citaat:
Geplaatst door Spoor_H0

citaat:
Roco heeft spijtig genoeg geen van de hoogspanninggestuurde loks uitgebracht of de enige van de serie die in Blauw/Beige gereden heeft (194 178)

De blauw/beige 194 178 is absoluut wel door Roco uitgebracht, Rudy, en wel onder cat. nr. 43715 [;)].
Ik heb 'm hier thuis liggen.

Op bahnwahn staat de blauw/beige Roco versie erbij, in het overzicht van de modellen.
http://www.bahnwahn.de/rocodb194/Modellubersicht/Roco_194_178.JPG

Peter



Bedankt, Weeral iets bijgeleerd, ik dacht dat ze die ooit uitgebracht hadden voor een Duitse speelgoed en hobbyketen en zodoende hier niet verkrijgbaar was.

Groeten

Rudy

n/a

#16
Rudy bedankt voor je reactie.
Ik vind je artikels heel leuk om te lezen - ga ermee door zou ik zeggen!
Zelf ook een grote "Bundesbahnfreak" [;)]

Peter

adrievans

#17
Hoi,
Lekker makkelijk leesbare info,niet van die droge kost.
Ik heb zelf de 194-5 van roco
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

n/a

#18
citaat:
Bedankt, Weeral iets bijgeleerd, ik dacht dat ze die ooit uitgebracht hadden voor een Duitse speelgoed en hobbyketen en zodoende hier niet verkrijgbaar was.

Groeten

Rudy



Klopt - er staat ook bij vermeld "Sonderserie Idee+Spiel / Eurotrain" - maar toch is er een offici?el Roco cat. nr. 43715.

Ik heb mijn exemplaar ook via eBay D - dus hoogstwaarschijnlijk inderdaad nooit leverbaar geweest in de Benelux.

PEter

Bundesbahnfreak

#19
citaat:
Geplaatst door Spoor_H0

citaat:
Bedankt, Weeral iets bijgeleerd, ik dacht dat ze die ooit uitgebracht hadden voor een Duitse speelgoed en hobbyketen en zodoende hier niet verkrijgbaar was.

Groeten

Rudy



Klopt - er staat ook bij vermeld "Sonderserie Idee+Spiel / Eurotrain" - maar toch is er een offici?el Roco cat. nr. 43715.

Ik heb mijn exemplaar ook via eBay D - dus hoogstwaarschijnlijk inderdaad nooit leverbaar geweest in de Benelux.

PEter



Dat was het ja Idee und Spiel.
Ja via Ebay of beurzen kun je er wel aan geraken.

Groeten

Rudy

Peter

#20
Rudy,
De website van "Die Bundesbahnzeit" heeft een paar dagen geleden hun website uitgebreid met de "Schw?bische krokodile" namelijk de baureihen E93 en E94 met prachtige foto's.
WHAW[:D][:D][:D]
Met vriendelijke groeten
Peter

Bundesbahnfreak

#21
Hoi Peter,

Dat was weeral genieten met een grote G[:)]

Groeten

Rudy