Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Laatste boek van Herman welter

Gestart door n/a, 20 februari 2005, 18:05:14 PM

n/a

Weet er iemand waar dit boek te koop is en wat het moet kosten? Ik heb al bij de Standaard boekhandel rondgekeken maar heb het daar niet gevonden.

Sir Spencer.

guy holbrecht

Spencer,

Ik heb het boek gekocht via een familielid die bij de NMBS werkt. Volgende gegevens zijn in het boek vermeld:
Book & Media Publishing
Lakborslei 114
2100 Deurne
tel 03/360 78 00
info@bmp.be

Johnnytrein

Guy, over welk boek gaat het hier? Johnny
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Peter

Johnny,
Het boek heet "Sporen door Antwerpen"
Om eerlijk te zijn ben ik ontgoocheld in dit boek. Hoezeer ik Herman Welter ook bewonder, de meeste foto's ben ik reeds in andere boeken tegengekomen. Een paar had ik nog niet eerder gezien, alsook de weinige hedendaagse foto's zijn nieuw. Voor iemand die nog niets heeft van Antwerpse stations is het aan te raden, voor degene die reeds veel hebben is het eigenlijk meer een hernieuwde kennismaking.
Peter
Met vriendelijke groeten
Peter

guy holbrecht

Laat ons stellen dat 'Sporen door Antwerpen' een min of meer geactualiseerde versie is van 'Antwerpen op het spoor', een uitgave uit 1986, waarvan Herman Welter de eindredactie deed. Naar mijn mening is de oude uitgave van 1986 een stuk interessanter wegens meer foto's en tekst betreffende de geschiedkundige achtergrond. Maar ja, dat is enkel mijn mening.

Guy

janjozef

alleen het oude boek is enkel nog te krijgen op beurzen, en dat heb ik niet en dit heb ik mooi nieuw gekocht en voor de voorverkoopprijs moest ge het niet laten 12,5?
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem