Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Forum-meeting: Waar?

Gestart door Gerolf, 11 oktober 2007, 09:48:13 AM

loebaske

Hopla, nieuw leven inblazen...[:)]

Binnenkort is er Modelspoor Expo in de Nekkerhallen, en zoals gebruikelijk kunnen we daar op beide dagen een forummeeting houden, natuurlijk is de vraag wanneer het best past, op de middag terwijl alle andere vallen van de honger??? of ergens tussen koffie en koek???

Geef maar jullie mening [:)][:)][:)][:)]

Metpetergaathetbeter

Eric,

misschien kort na de middag zou een goed alternatief kunnen zijn, dan heb je de vroege voegels en tevens de mensen die rond of net na de middag komen samen !

Groeten Peter[;)]

Steam.N

Deze vroege voegel zal er zijn [:D]
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Paulogic

Amai, voegelen... wat is dat dan ?[:D][}:)]
mvg,
Paul(ogic)

Paulogic

En voor deze die even voort lezen :

Voegelen : het opvoegen van modelbouwwoningen met allerhande materialen ter
verbetering van het eindresultaat.

Of : ...[}:)]

Metpetergaathetbeter die wou v....n, maar niet verder geraakte dan voelen.[:o)][:D][;)]
mvg,
Paul(ogic)

Gerolf

Aan de voegeltjes die willen foerummeeten: [;)]
Ik zou kiezen voor een niet te druk moment op de beurs.
Ik meen me te herinneren: zaterdagnamiddag en zondagvoormiddag, beide dagen "tegen sluitingstijd" zijn ook eerder rustig.
Zaterdagvoormiddag komen de koopjeszoekers en nieuwsjagers, en zondagnamiddag de "familie-uitstappers".
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

loebaske

Dat is wel een goed punt dat je aanhaald Gerolf, misschien wel tegen de laate namiddag een forummeeting...