Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Forum-meeting: wanneer?

Gestart door Gerolf, 11 oktober 2007, 09:41:48 AM

factageklerk

Hier sluit ik me ook bij aan als dit doorgaat zet me dan maar op uw gastenlijst Erik

citaat:
Geplaatst door ERVIN

Ok? Erik, hierbij wil ik mij dan als eerste inschrijven.[;)]

 

loebaske

Ik ga dat hier eens thuis bekijken,kwa verplaatsing [;)], maar voor mijn part mag deze datum als algemene eerste meeting vast gelegd worden...

loco

Ik kan je een demo van Brelec ten zeerste aanraden. Zeker als activiteit tijdens een Foruim ontmoetingdag.
Hij is enige maanden geleden ook bij ons in de club een demo komen geven, en daar heeft iedereen goede herinneringen aan over gehouden.
Zie voor foto's op http://www.de-pijl.info/Fotos/_In_de_kijker/07-03-30%20Programmaavond%20Lichtjes%20Brelec%20en%20Type%2012/fotoalbum_070330%20programmaavond%20lichtjes%20Brelec.htm

Hij laat niet alleen zijn producten zien, maar demonstreert eveneens hoe je een inbouw moet uitvoeren.

loebaske

interessant, denk dat zoiets wel leerrijk is...

argilla

MSC De Kempen is bereidt deze in te richten. Dat staat vast.

Maar...... wij wilden graag weten hoeveel mensen ongeveer wij kunnen verwachten, want
1) als er veel leden komen ( wij spreken hier van 40 ? 50 of meer) dan zou ( ik zeg dan zou) dit doorgaan in het ECO center Zilvermeer MOL. Dat is gratis in de winterperiode ( vlug zijn dus) en heeft een soort van aula
2) zijn het echter maar 5 ? 10 of 15 personen , dan is naast ons clubhuis een personeelskantine gelegen met toog , tap dus. Wat onze clubkas ten goede kan komen. Arm maar eerlijk is de club.

Aan jullie de keuze. Maar laat iets weten aub
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

belair

citaat:
Geplaatst door ERVIN

Ok? Erik, hierbij wil ik mij dan als eerste inschrijven.[;)]



Zet mij er ook maar bij. [;)] Ik ben de BOB.[:D]
mvg
Luc

doomslu

citaat:
Geplaatst door argilla

MSC De Kempen is bereidt deze in te richten. Dat staat vast.

Maar...... wij wilden graag weten hoeveel mensen ongeveer wij kunnen verwachten, want
1) als er veel leden komen ( wij spreken hier van 40 ? 50 of meer) dan zou ( ik zeg dan zou) dit doorgaan in het ECO center Zilvermeer MOL. Dat is gratis in de winterperiode ( vlug zijn dus) en heeft een soort van aula
2) zijn het echter maar 5 ? 10 of 15 personen , dan is naast ons clubhuis een personeelskantine gelegen met toog , tap dus. Wat onze clubkas ten goede kan komen. Arm maar eerlijk is de club.

Aan jullie de keuze. Maar laat iets weten aub

Argilla, de eerstvolgende afspraak is bij Erik tegen het jaareinde (zie : http://www.modelspoormagazine.be/newforum/topic.asp?TOPIC_ID=5299). Misschien toch even dit evenement afwachten om te zien hoe groot de opkomst is ? Allez, ik wil je niet tegenhouden h?, maar het is een suggestie. [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

pabe

allee... nogeens:  wanneer is beginuur voorzien???? [:I]

doomslu

citaat:
Geplaatst door pabe

allee... nogeens:  wanneer is beginuur voorzien???? [:I]

Over de meeting bij Erik op 28 december bestaat een ander draadje : http://www.modelspoormagazine.be/newforum/topic.asp?TOPIC_ID=5299

Daarin stelt Erik 19 uur voor.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loebaske

Pfffff.....beste forum leden, het is geweldig van jullie reactie...maaaaar ondertussen zijn we al een stap verder[;)] en is er al een draadje opgestart over de ontmoeting [:D][:D] dag/uur/tijd/locatie/positie/ruimte [:D][:D][:D] was goe bezig h

loebaske

hopla, maar meteen de spijker op de klop slaan, want iedereen is in winterslaap..........[:(][:(][:(]
In Gentbrugge (gent) plannen we een voorstel om een forummeeting in de maand oktober..plaatselijke datum "zaterdag 10 oktober" dat is 2weken voor Modelspoor Expo in Mechelen....
En waarom deze keuze...simpel, dan lopen we op de Expo elkaar niet voorbij alsof we doodgewone bezoekers zijn [:)][:)] maar kennen we elkaar beter, als het eventueel kan, nog effe napraten op de stand van MSM...tussen pot en pint [:D]
Iemand een beter idee [?][?][?]
Suggesties, alternatieven....altijd welkom[;)]

ERVIN

Maakt voor mij allemaal niets uit hoor Loebaske, zeg mij waar en wanneer en ik zal er zijn.[;)]

Gerolf

Ik vind je redenering prima, Loebaske [;)]
Voorlopig is die datum nog wat ver vooruit, en ik hoop dat "SuperTony" nog eerder iets kan regelen bij de Dwarsliggers ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

janjozef

Het is in ieder geval goed op voorhand, staat dus genoteerd, maar zal er iets van Gent Zuid te zien zijn (het moet echt de moeite zijn [:D] ik kom dus af) en moest het bij de dwarsliggers niet gaan wil ik altijd iets organiseren bij MTD laat zeggen in mei/juni of zo, maar dan is het natuurlijk weer Antwerpen,

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

loebaske

Idd. Gerolf de datum is ver vooruit opgesteld, maar dat is eigenlijk de bedoeling dat iedereen het tijdig in zijn agenda kan plaatsen.
Enne Jan, we zullen een tipje van de sluier oplichten over Gent-zuid, kunnen voor het moment toch niet opbergen, want we zitten al in ver gevorderd stadium, en hopelijk is de baan af tegen 2010 [;)]
Dat MTD het eens organiseerd in het voorjaar is voor mij OK, want er komt geen geluid van de kuststreek [:(]