Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Forum-meeting: wanneer?

Gestart door Gerolf, 11 oktober 2007, 09:41:48 AM

belair

Oei er is maar keuze tot 3, [:D] voor mij dan ook 3. Sorry Gerolf.[;)]
mvg
Luc

B-Modelbouw

Drie maal is best ok? ...

Dit is nog een haalbare kaart om mooi in te plannen in een drukke agenda, al zal ik de komende jaren er een grote verplaatsing voor moeten maken.

Vijf maal per jaar per provincie gaat weer voorgaanden scheppen en daar hou ik niet zo van (In Limburg waren we met 35 en in West-Vlaanderen slechts met 4).

Slechts ??n maal per jaar is dan weer moeilijk in te plannen, want komt het ongelegen dan zit je weer een heel jaar op je honger.  

staf-n

3 vind ik ook best maar dan ergens op een locatie die centraal gelegen is. Als je bv Limburg neemt(sorry voor de keuze) dan is het wel een heel traject voor een West-vlaming he.

janjozef

Daarom 3 maal per jaar en telkens op een andere locatie, MTD zal ook zijn lokalen openzetten voor de vrienden van het forum,

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

rixke rail

Jullie doen maar : waar, wanneer, hoeveel keer, ... maakt mij niet uit ! Als ik kan komen, zal ik proberen te komen ! Ik heb g??n auto,[B)] dus ik hang van het o.v. af, of van iemands goedheid om mij te komen oppikken, b.v.  als het in "the middle of nowhere" is ! [;)]
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

Gerolf

Ik ga er van uit dat "3" keer per jaar de algemene keuze is? Dan sluiten we deze "poll" af [8D]
Nu nog kandidaat-locaties, maar dat is dat andere draadje, h? [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

dirkske

Ik had toch meer gedacht aan "3x".[:D][:D][:D]
Je eigen baan, je eigen wereldje!

Gerolf

[:D]  [:D]  [:D]  [:D]  [:D]  [:D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

loebaske

Driemaal per jaar is niet overdreven, maar als men het over drie maanden wil organiseren word het wel eens tijd dat men meerdere datums zou vastleggen, want het zal wel niet voor iedereen passen [:(] en kan er dan een selectie gemaakt worden.... misschien voor de eerste keer in Schellebelle, daar waar de roots van MSM ligt[?][?][?]

loebaske

Was er hier een positieve instelling van een forum meeting of was dat een cycloon die voorbij raasde[?][?][?] en onder tussen in de diepvries beland is, tenslotte moet men niet in winterslaap geraken..anders zal er niet veel van in huis komen van zo een 3X meeting in ??n jaar [;)][;)][;)]

Rochevalien

loebasken,jij mag zeker alleen buiten als het voor de treinen is???
die drie forum-metingen zijn er al geweest dit jaar h? (MTD,Genk,GRA) daarbij komt nog dat er evenementen genoeg georganiseeerd worden buiten dit forum om( open deur dagen van de pijl,Alaf ,Amra enz) spreek daar dan af .Zo moeilijk is dat toch niet?

Gerrit

loebaske

Gerrit....ik mag alleen buiten als er forumleden in de buurt zijn zoals in De Pijl/ Amra enz enz...[;)][;)]

Gerolf

Ik dacht dat er een voorstel was in de buurt van de jaarwisseling? Geldt dit nog?
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

erik de noorman

Gerolf, als je die bij mij thuis bedoelt op 28/12/07 zeker en vast maar dan moet deze maar eens bevestigd worden. Mischien kan ik Raf van Brelec eens kontakteren om eventueel die demo van zijn nieuw decoders (voor een digitaal bloksysteem) hier dan te demonstreren.

Erik

ERVIN

Ok? Erik, hierbij wil ik mij dan als eerste inschrijven.[;)]