Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Forum-meeting: wanneer?

Gestart door Gerolf, 11 oktober 2007, 09:41:48 AM

doomslu

citaat:
Geplaatst door loebaske

Hey Luc, mogen we nu officieel de datum 10 of 11 oktober vast leggen als zijnde volgende forummeeting in het Gentse [?][?][?]

Moest ik hier den baas zijn, ik zou "ja" zeggen. [:I]

Akkoord mannen ?????
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

janjozef

10 of 11 oktober in Gent, sorry Eric zo'n klein stil ventje kunt ge makkelijk over het hoofd zien, en dan de nieuwjaarsreceptie in mol zo ergens half januari, wat denkt ge daar van

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

SuSke

lijkt mij weer dik in orde.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

doomslu

citaat:
Geplaatst door janjozef

10 of 11 oktober in Gent, sorry Eric zo'n klein stil ventje kunt ge makkelijk over het hoofd zien, en dan de nieuwjaarsreceptie in mol zo ergens half januari, wat denkt ge daar van

Jan

Goeie planning, Jan. [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

janjozef

Goed ja, maar de mannen van Mol moeten ook akkoord gaan [:D]
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

loebaske

Ik vind het een prima idee, en zo zal er wel ergens in het land een forummeeting zijn....[;)] en laten we der verder aan bouwen
Aan Luc < kan dit ook vermeld worden in MSM [?][?] want ik denk dat mensen die geen peecee hebben ook mogen aanwezig zijn..
Volgende week vrijdagavond is er bij ons vergadering en zouden graag weten als we de forummeeting van 10 of 11 oktober mogen noteren [?][?]
Soms wordt er wel gezegd dat we data's vroeg vast leggen, maar dat is wel belangrijk, want voor men het weet staat men voor de deur[:)][:)]

DelticPower

Loebaske:
citaat:
Aan Luc < kan dit ook vermeld worden in MSM  want ik denk dat mensen die geen peecee hebben ook mogen aanwezig zijn..


Hoe kan men zonder PC bij het forum zich aanmelden?  [:D][:D]

Groeten van Jan

eddy

loebaske,voor ons geen probleem.Leg die datum maar vast.
Mvgr Eddy (Msc de kempen)

doomslu

Leg maar vast, Loebaske en laat het dan weten. We zullen het in de agenda opnemen.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

stoomloc

Hallo modelspoorcollega's,

Ik heb even in mijn agenda gekeken zowel voor 10 als voor 11 oktober zou het geen probleem vormen om te komen. Maar is het nu op vrijdag 10 oktober of op zaterdag 11 oktober ?

MVG

Wim

janjozef

Maar dat maakt dat er nog niemand kandidaat is voor in juni, of zullen we maar ineens naar oktober gaan

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

loebaske

Voor ons is het om het even, ofwel de vrijdagavond...uur nog af te spreken
of de zaterdag....uur ook nog af te spreken....
Normaal zal de clubbaan redelijk afgewerk zijn na de renovatie...
en zal ons nieuw project Gent-zuid te zien zijn...
en natuurlijk een goed gesprek tussen pint en pot [:D]
Aan iedereen ... je bent welkom in het Gentse, en de route planning en affiche volgt nog....[;)]

loebaske

Voila bij deze de uitnodiging


ERVIN

Ook de delegatie uit Mol zal zekers aanwezig zijn.[;)]

loebaske

Hoe meer zielen hoe meer vreugde, en dan kennen we sommige forumleden beter net voor de grote expo van MSM in Mechelen, en als we dan nog elkaar voorbij lopen [;)][;)][;)]