Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Forum meeting: brainstorming

Gestart door loebaske, 06 oktober 2007, 22:39:13 PM

Kedeng Kedeng

Als je zo iets organiseert moet je dat over laten aan een leider (administrator bv)
Als je ideetjes hebt stuur ze dan via email naar hen, als je ze hier plaatst word het een war boel.
Liefst iets over een 3tal maanden zodat men kan kijken of je kan komen, Liefst op een zaterdag want dan hebben de meeste mensen vrij, & een paar datums voorstellen waar wij op kunnen stemmen zoals: Ik kan komen zaterdag de 13 of zaterdag de 20 of ik kan beiden dagen. Wanneer de meeste kunnen die dag nemen we dan.

Zo doen ze het op een ander forum waar ik zit.

loebaske

Maar nu zit je hier op het forum, en voor je reageerd is het belangrijk dat je ALLES LEEST en niet de laatste pagina, dan zou kedeng weten hoe het in een versneld tempo is geraakt

Kedeng Kedeng

citaat:
Geplaatst door loebaske

Maar nu zit je hier op het forum, en voor je reageerd is het belangrijk dat je ALLES LEEST en niet de laatste pagina, dan zou kedeng weten hoe het in een versneld tempo is geraakt

Euh Loebaske ik probeer alleen maar te helpen met tips hoor, als jij iets wil
organiseren je doet gerust maar, ik heb daar niks op tegen.

Als je dit draadje leest dan is het in het begin toch een war boel vind je niet?
http://www.modelspoormagazine.be/newforum/topic.asp?TOPIC_ID=3163&whichpage=1&SearchTerms=forum+meeting
& dat wil ik een beetje vermijden.

loebaske

OK kedeng, dat wil ik ook vermijden, en zekers goede afspraken maken, en tijdig op voorhand vermelden, liefst maanden... want ik zit ook niet te wachten wat er komend WE te doen is, zit vol tot eind november met hobby/gezin afspraken...en denk niet dat het bij andere beter is.

Kedeng Kedeng

citaat:
Geplaatst door loebaske

OK kedeng, dat wil ik ook vermijden, en zekers goede afspraken maken, en tijdig op voorhand vermelden, liefst maanden... want ik zit ook niet te wachten wat er komend WE te doen is, zit vol tot eind november met hobby/gezin afspraken...en denk niet dat het bij andere beter is.

Volla nu begrijpen we mekaar [;)].

Gerolf

De "organisatie" van de meeting in Gent is spontaan gegroeid, net als vorige meetings. Dat spontane heeft zeker ook zijn charme.

Het is een beetje jammer dat op dit forum een "poll" technisch niet mogelijk is, dit moet daardoor via postings gebeuren, wat de overzichtelijkheid (nalezen van de stemmen) niet steeds ten goede komt.

Ik zal maar eens enkele draadjes starten met gerichte bevragingen, maar dan wel in het modelspoor-forum gedeelte ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

factageklerk

misschien eens een priveritje versieren bij onze museumverenigingen met een hapje en een tapje of thema avonden buiten of in clubverband hoe we loc's onderhouden of ombouwen verweren , zelfbouw en andere modelbouwtechnieken onder de knie leren krijgen
 

trainfreak

citaat:
Geplaatst door factageklerk

misschien eens een priveritje versieren bij onze museumverenigingen met een hapje en een tapje


Allemaal goed en wel, maar een stoomloc opstoken is niet gratis.
Dus dan moet je zeker een bepaald aantal mensen hebben om de kosten te kunnen delen...
Spoorse groeten
Dimitri

T03

citaat:
Geplaatst door trainfreak

citaat:
Geplaatst door factageklerk

misschien eens een priveritje versieren bij onze museumverenigingen met een hapje en een tapje


Allemaal goed en wel, maar een stoomloc opstoken is niet gratis.
Dus dan moet je zeker een bepaald aantal mensen hebben om de kosten te kunnen delen...



Misschien is een ritje maken met bev de pft-tsp van Ciney naar Spontin, bezoek aan de brouwerij enz en terug naar Ciney.
Ik zie dat ze ook een rit organiseren op 27/10 van Brussel naar Couvin, misschien beetje lang, ganse dag op de trein.
Misschien heeft iemand van het forum of het Franstalige forum daar contacten om bev. hun ateliers te bezoeken. Ik vermoed dat dit eerder tijdens de zomer gebeurd, misschien een idee voor een volgende uitstap of meeting...
http://www.pfttsp.be/Ingang/Hoofdblaadzijde.htm

SpGr.
Marc
"I have a train riding in my brain"

loebaske

Ook geen slecht idee, ben er voor te vinden..

loebaske

Zoals al te lezen was bij de item van onze opendeur, is er idd. wel behoefte om met andere forum leden eens gezellig te kunnen kletsen over onze hobby tussen pot en pint, laat zekers dit niet in koelkast belanden, maar moeten we er werk van maken, en zekers een datum, want niet iedereen is zomaar vrij op korte termijn...[:)]

Havoc

Maak het niet te ingewikkeld voor de eerste keer. Gewoon ergens samenkomen, zien hoeveel interesse er is en dan verder kijken.
Met vakantie voor onbepaalde duur.


doomslu

citaat:
Geplaatst door erik de noorman

Mijn aanbod blijft gelden.

Erik

Plak er eens een datum op, Erik, dan kunnen we kijken of het kan. Ik zal alvast m'n best doen om te komen.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

belair

Ik ook, ik ben zelfs bereid om mensen die geen vervoer hebben onder weg op te halen en terug af te zetten.
mvg
Luc