Juiste software voor ontwerp sporenplan

Gestart door n/a, 23 september 2007, 18:02:23 PM

n/a

Beste mensen,

Ik heb een vraag ik ben sindskort verhuisd naar een grotere woning. Helaas zit bij dit huis geen tuin waar ik normaal gesproken mijn LGB spoorbaan in heb liggen. Nu wil ik dus een nieuwe baan ontwerpen door heel mijn huis en het thema daarvan wordt western achtig.

Nu ben ik opzoek naar een goed sporenplan design programma waar ik dus een plattegrond van mijn huis is kan maken met alle correcte maten en waar ik dus mijn sporen ideeen ik kan verwerken voordat ik de materialen ervoor ga kopen.

Weet iemand misschien wat het beste programma hiervoor is en die makkelijk in gebruik is en waar uiteraard de catalogus van LGB in zit.

Thanxs
Peter :)

Michiel

Zonder reklame te maken, maar in de bibliotheek van Wintrack 7 zit LBG. Het programma heeft zijn voor- en nadelen, maar over het algemeen doet het wat het moet doen. Ik heb er mijn kleine modelbaan mee helpen ontwerpen, met voldoening. Met andere modelbaanontwerpprogramma's heb ik persoonlijk geen ervaring.

Succes met je project,
Michiel
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)