Uw nieuwste (niet Belgische) nieuwe aanwinst

Gestart door Jean, 16 september 2007, 10:12:41 AM

ceuleer

#3510
Ik heb vandaag toch maar 2 verweerde RailPro wagons gekocht.

loebaske

#3511
Niet alle wagons zijn hetzelfde vuil, de bevuiling klopt ergens wel niet, grind transport en bruine vuil sporen??
Lijkt erop dat men maar wat met de airbrush is gaan spelen...
De stortkleppen die het meest vuil zijn zien er lekker nieuw uit....


ERVIN

O ja wel hoor Loebaske , verwering is geheel conform te werkelijkheid.  ;)

Kijk maar eens even op de site van Het Spoor , daar staat een foto van het grootbedrijf.

Weer een mooie aanwinst Gunter. ;)

Jef

Loebaske, ze gaan die wagons toch niet iedere keer afwassen voor ze er een andere lading inkieperen...?  ;)

@ceuleer: ik veronderstel dat die lading uitneembaar is? Ik zou de wagons zelf ook wel willen hebben.
Tuut zei de trein en de statie vertok.

loebaske

Oeps...er was al reactie voor ik foto's toevoegde

bollen neus

Om een vrervuilde wagon te kopen moet je nooit over twijfelen, en alles is een persoonlijke smaak reeds.
Den Eric.

ceuleer

@Jef : de lading is er uit te halen, maar ik denk niet dat er iets anders in vervoerd wordt dan ballast voor rails.

Ik vond de verwering meevallen, ik heb meerdere foto's van deze RailPro wagons bekeken, natuurlijk is er veel variatie in de vervuiling, sommige wagons zijn enorm versleten, maar onlangs kwam ik een foto tegen met een sleep pas gereviseerde wagons, dus blijkbaar komen er geregeld nieuw gespoten wagons terug in omloop, die dan weer stilletjes aan zullen verweren, en zo blijft dat dan weer doorgaan tot die weer opgeknapt worden.

Stedahult

Nieuw speelgoed, twee sneeuwploegen van Banestyrelsen.


Mvh. Steef

ceuleer

#3518
Ik heb dan vandaag de laatste 4 wagons van de set maar gaan ophalen in de treinwinkel. Nu is set 75959 compleet.

bellejt

toch nog gevonden in het buitenland tegen aannemelijke prijs



Heb er nog eentje te koop ook tegen 36 eurootjes

Alberke

Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

evan

Hugo,

De koppeling vooraan staan ondersteboven  ;D

Knappe loc :)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

loebaske


Alberke

Citaat van: evan op 11 juni 2019, 15:37:48 PM
Hugo,

De koppeling vooraan staan ondersteboven  ;D

Knappe loc :)
klopt; ikke fout gedaan, maar moet toch terug uit elkaar binnenkort (hoop ik  ;) )
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

Alberke

Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D