Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Uw nieuwste (niet Belgische) nieuwe aanwinst

Gestart door Jean, 16 september 2007, 10:12:41 AM

bollen neus

Niet echt iets van locomotief of wagon maar 10 Lenz spoor O koppelingen om op de verbouwde locomotieven te zetten en/of als reserve aankoop (je weet nooit?)
Den Eric.

Michael

LS models CFL 3005 DCC   ;)  eindelijk!!
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Peter

Lenz V20
Modelletje is digitaal en analoog en moet niet omgeschakeld worden. Gewoon op de rails en rijden maar. (Dig. adres is 20 ;))
Digitale koppeling die zowel digitaal als analoog kan bediend worden. Voor analoog zit er een speciaal schakelaartje mee in de doos (doosje  ;D)
Rijdt geluidloos en het ontkoppelen of koppelen funktioneerd perfekt en zonder haperen
Digitaal 8 funkties, inklusief rangeerstand en kabine verlichting.

Nadeeltjes: koppelingshaken hadden zwart i.p.v. rood mogen zijn, zo vallen ze minder op
In de kabine had wel een bestuurder gemogen want met die verlichting valt dat een beetje op.
Er komt geen 3-rail versie

. by Peter Verlooy, on Flickr
Met vriendelijke groeten
Peter

OlivierV

Ook hier ... (de i6 rijtuigen had ik al, maar voor de foto met realistische reizigerstrein er even achter gehangen).


CFL HLE3005 @ Nonceveux
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

i11

Vandaag OBB Ddm autotransporters (Roco 74128) toegekomen om mijn EN420/421 (Wien/Innsbruck - Köln - Düsseldorf) verder op sterkte te brengen.

Zouden deze wagens met de verdere uitbouw van het Nightjet/ÖBB-Autozug-netwerk ook ooit in België gaan rijden?


 

OlivierV

#3440
Deze 2 Franse Autotransporters. (zijn gelede wagens)
Oogt wel wat mal met die stomer in de achtergrond.


HLR 7764 met Franse STVA Autotransporters
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Jurgen

Wat zijn de artikelnummers van die Franse autotransporters? Als het de laatste nieuwe zijn, dan wil ik wel graag de UIC-nummers weten.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

OlivierV

Jurgen, het betreft Roco 66537 en 66538.

Wagennummers:
- 22 87 427 1 932-7
- 23 87 427 1 949-1

Fijne zondag.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

the_gold

Vandaag stond er in Zeebrugge een sleep met deze rijtuigen met een crossrail loc ervoor. Ook wat Duitse locs :)

ERVIN


Jurgen

Citaat van: OlivierV op 05 augustus 2018, 13:48:23 PM
Jurgen, het betreft Roco 66537 en 66538.

Wagennummers:
- 22 87 427 1 932-7
- 23 87 427 1 949-1

Fijne zondag.

Ok, bedankt, niet de laatste nieuwe dus want deze heb ik zelf ook.

Er komt namelijk een nieuwe oplage exclusief voor de handelaars die aangesloten zijn bij MC Vedes. Deze wagennummers zoek ik nog voor mijn index.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

DFS

#3446
Net aangekomen,
2, 45 tonners (Bachmann) en een Jordan spreader (Walthers)


New arrivals by Sven De Fruyt, on Flickr

New arrivals by Sven De Fruyt, on Flickr


De Jordan spreader moet nog voorzien worden van UP decals en weathering. De twee 45 tonners verliezen hun kap, de volgende foto geeft een mooie hint wat ik er dan mee ga doen


New arrivals by Sven De Fruyt, on Flickr

Binnenkort meer hierover in "Svens car shop". Maar eerst eens dat minibaantje afwerken...

Floris

uh, dat zijn 44-tonners, maarre gaaf plan!  8)

DFS

Citaat van: Floris op 21 augustus 2018, 23:04:06 PM
uh, dat zijn 44-tonners, maarre gaaf plan!  8)

Inderdaad, mijn fout, ik zie ook dat ik in jouw draadje 45 ton vermeld heb i.p.v. 44 ton. De machines moesten minder dan 45 ton wegen voor een Amerikaanse vakbondsregel, daarmee...

Peter

#3449
Toch steeds weer indrukwekkend die Amerikaanse stomers.
Met vriendelijke groeten
Peter