Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Uw nieuwste (niet Belgische) nieuwe aanwinst

Gestart door Jean, 16 september 2007, 10:12:41 AM

Metpetergaathetbeter


Kees-Jan


dani

#3107
nog maar eens een Oostenrijkertje Zwitsertje  (dank Peter voor de correctie ik was nog maar half wakker)  gescoord...  nummer 22 van dit type, en we gaan door :-) :-)

De  Märklin 39610


(afbeelding gelinkt naar  http://www.saebonet.com/svein/Tog/images/Swiss/39610.jpg   omdat ik er zelf nog geen foto van gemaakt heb.)

Modelletje met  sinus softdrive motor,  digitale decoder, en wisselende LED verlichting,  3+1  of rood sluitlicht + schijnwerper apaer schakelbaar.


Daar word ik nu blij van, zeker aan een mooie prijs :-)


De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Metpetergaathetbeter

fraaie loc dani, maar ik denk volgens het logo dat het toch een Zwitser is !  :-\ ;)

dani

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Metpetergaathetbeter


gledina

Eindelijk m'n eerste N tenderloc (digitaal natuurlijk).



Dieter
HO 2R DCC , 9mm DCC (N), een beetje Z & lid van MTD
Tuut, Tuut zei den trein en 't station vertrok.

Steam.N

Proficiat, Dieter.
Een prima werkpaardje ! 
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

gledina

Ja Jean,

Nu nog de nodige wagons zoeken en hij kan rondrijden.

Dieter
HO 2R DCC , 9mm DCC (N), een beetje Z & lid van MTD
Tuut, Tuut zei den trein en 't station vertrok.

Johnnytrein

Zonder wagons kan ze ook rond rijden hoor :)
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

gledina

Toch nog even wachten, ben momenteel met de achtergrond van de baan bezig, foto's volgen nog in ander draadje "Waldbach"

Dieter
HO 2R DCC , 9mm DCC (N), een beetje Z & lid van MTD
Tuut, Tuut zei den trein en 't station vertrok.

dani

het kan niet op... heel toevallig vandaag gevonden, een bod op gedaan en gewonnen....
Nummertje 23 in de reeks


(foto van eBay)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

bollen neus

Niet een loc maar 5 zakjes Weinert 9536 messing relingen in Ho, waren verleden jaar besteld voor wagons en locomotief te verfraaien.
Den Eric.

3rail

Afgelopen vrijdag dan eindelijk binnen gestoomd. :)

Een Br 62 van Liliput in DRG uitvoering, na meerdere jaren rond kijken was nu eindelijk de prijs
ook leuk.
Nu moet ze nog even omgebouwd worden naar een 3 rail variant.







Ondanks dat ze 2 de hands is, is ze in nieuw staat. :) :)

Edward.
Wat hebben die Duitsers toch mooie dingen gemaakt,Br 01,01-10,02,03,03-10,04,05,06,12,13,14,15,16,17,18.0,18.1,18.2,18.3,18.4,18.5.19.0,19.1,23,38.2,38.4,39,41,43,44,45,50,52,53,54.8,55.5,56,57,58,59,61,62,64,78,80,81,86,92,99

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }