Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Uw nieuwste (niet Belgische) nieuwe aanwinst

Gestart door Jean, 16 september 2007, 10:12:41 AM

Kees-Jan

Dit is een ACME door mij geschilderd. ACME Piko en wellicht nog meer merken komen er mee dus deze is voor een relatie en niet voor de verkoop. Ik begin er niet eens aan............... Spoor nul ja dat zou leuk zijn of in 1.

B_Modelbouw

Zelfs LS-Models kondigt dit model aan ... De vraag is; Gaat deze de Benelux vervangen tot Brussel of wordt het
een Nederlands onderonsje, net als de Rode en Grijze Fyra-Locs ???

In bijlage alvast de folder ...
http://lsmodelc.etch2.nikozen.net/lsmodeld/Mailings/pdf/Traxx%20NS%20-%20ICRm%20medium.pdf
Modelbaan 'Station Ekeren L12' en 'Containerterminal'  in tijdperiode V-VI
Sturing: Koploper - Systeem: 2R-DCC


SuSke

Citaat van: B_Modelbouw op 30 september 2014, 23:42:11 PM
Zelfs LS-Models kondigt dit model aan ... De vraag is; Gaat deze de Benelux vervangen tot Brussel of wordt het
een Nederlands onderonsje, net als de Rode en Grijze Fyra-Locs ???

In bijlage alvast de folder ...
http://lsmodelc.etch2.nikozen.net/lsmodeld/Mailings/pdf/Traxx%20NS%20-%20ICRm%20medium.pdf

De modellen om die treinen samen te stellen heeft LSModels allemaal al een keertje geproduceerd, enkel in een ander kleurtje. Zou de aangekondigde periode van Q1/2015 dan misschien eindelijk eens een keertje mogelijks gehaald kunnen worden ?????????
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

dani

2 setjes kunnen kopen via catawiki voor een leuk prijsje.


bron : http://www.euromodeltrains.com/
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Catje

Heel mooi set tankwagens Dani. :)
Zijn deze van B-models?

Groeten,
Willy

dani

bedankt voor 't kompliment, Willy.   Ik vind ze zelf ook mooi, en voor 65 euro (voor de 2 sets samen) heb ik een koopje.
Ze zijn van Märklin, de set is nr  46555.  ( dus niet die van B-models)
Het is een beetje jammer dat het 2 dezelfde setjes zijn (wegens de wagons met dubbele nummering nu) maar op mijn fantasie baantje steekt het gelukkig niet zo nauw :-)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

SuSke

Mooie wagens Dani, je doet me een beetje watertanden  :P  :P  :P

Ik zie die nummertjes ook niet wanneer de wagens over de baan bollen :) en in de vitrinekast ga ik er niet naar kijken ;)
Anders krijg je nooit een mooie sleep bij elkaar.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

dani

allee, ik zal er dan nog wat watertanden bovenop doen, Suske-Frans ...

Deze   staat al 2 jaar klaar in de doos om dergelijke wagons te gaan rangeren (let op het OMV logo) :



bron : http://decibelscalemodels.com/image/cache/data/liliput/901_b-300x300.jpg
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Herwig

Schattig, dit Oostenrijks rangeerdertje.  Dit is een Liliput .
'k Heb dit H0-locje van Kleinbahn,  bijna een halve eeuw oud.
Die   -zwarte-   Kleinbahn was wel  "fout" van vorm, want er moest een knoert van een motor in kunnen.

dani

inderdaad een Lilliput modelletje, stond ooit in super aanbieding bij Conrad, voor 65 Euro, digitaal 3 rail.   En tot mijn grote verbazing zat er een LokPilot in.  (dan wel een LoPi2, dus een oudje, maar toch, werkt goed !)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

SuSke

En die heb ik :) :) :)
samen met een paar reeksjes 4-assers en 2-assers van OMV in de volledig witte livrei van Liliput
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

railtravelmanager

met kleine & grote treintjes rijden toch zo fijn
lid MTD treinenclub Edegem
MTD Vaerwegh Dock staat op Modelspoor Expo !

ceuleer

De laatste wagons die geleverd zijn, 2 SGGMRSS '90 wagons van Mehano/Lemke met tankcontainers.  :)



grz,
Gunter

ERVIN

Ooh mooi Gunter , eindelijk brengen ze eens tankcontainers uit , hopelijk volgen er nog meer.

Rangeerduivel

Gunter,
Ik hoop voor jou dat die wagons geen problemen geven in de bochten.
Daar ze in het midden niet beladen zijn is er te weinig gewicht op het middenste wielstel,tenzij de chassi's uit ander materiaal gemaakt zijn.
Vroeger wogen de containers bij Mehano daarvoor voldoende,nu...?

;)