0-rijdag t e Mechelen

Gestart door rgp, 16 augustus 2007, 13:08:19 PM

rgp

Dag,

Op zaterdag houdt 0-Forum zijn tweede rijdag van het jaar.  De dioramabaan zal opgesteld zijn en er zullen reeds diorama's in verwerkt zijn.
Tafels voor workshops zijn voorien evenals een bar.

Inkom: Gratis

Zaal Sint Gummarus
Kerkhoflei
Mechelen

Van 10 tot 18uur

Roland

n/a

Roland.

Is er ook duvel te krijgen?...anders kom ik niet!!

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

FREMO e.V. - afd België

citaat:
Geplaatst door Gerolf_Peeters

Welke zaterdag? morgen??


-----------------------------------------------------------------------------------

Kijk eens hier [;)] Gerolf;

http://www.0-forum.be/

Mvg
Herman
Onafhankelijk machinist (Stoom enkel + Compound).

Instructeur/Lesgever in Europa enkel.

janjozef

Inderdaad morgen, 18 augustus 2007

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Gerolf

citaat:
Geplaatst door janjozef

Inderdaad morgen, 18 augustus 2007
poverdorie ... 't zal dan voor een andere keer zijn. 'k moet seffens gaan werken [:(]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

janjozef

nee Gerolf ondertussen is het reeds gepasseerd [:)]

jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem


Havoc

Precies iets gemist. Die baan groeit nogal.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Rochevalien

citaat:
Geplaatst door Havoc

Precies iets gemist. Die baan groeit nogal.



>>> Niet moeilijk h?,er staat niets op! En een volkstoeloop was het -zo te zien-ook al niet.

Gerrit


Havoc

citaat:
Niet moeilijk h?,er staat niets op!


Misschien niet, maar er rijdt wel iets! ("rijdag", heb je hem...)

Een volkstoeloop hab ik op de bijeenkomsten van het 0-forum nog niet meegemaakt (die paar keer dat ik er was). Maar steeds heel goeie sfeer en interessante babbels. Zo erg zelf dat ik al goesting gekregen heb om aan te sluiten.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

eric

Volgens mij hebben de inrichters, deenemers en kijkers toch een leuke rijdag achter de rug.
En dat is toch het voornaamste, of niet soms.

rgp

Dag,

Gerrit, we hoeven geen volkstoeloop,  we zijn meer ge?nteresseerd in de echte ge?nteresseerden.  Begrijp me niet verkeerd: iedereen is welkom.
Sinds de vorige rijdag zijn er 3 modules waarop reeds kon gereden worden (twee bruggen en een halte) en ??n in opbouw (aftakking)
Concreet zijn 3 leden of ledengroep in actie geschoten, een 10-tal anderen hebben reeds de koppelbakjes gekocht en zijn -naar alle waarschijnlijkheid- thuis bezig.

A propos, gaat het op een ander zo veel sneller ?  De meesten zullen ook meer dan ??n jaar werken aan 1m? (Nekkerhallen 2008)[;)]

Roland

Rochevalien

Geef mij maar een kleine maar AFGEWERKTE smalspoorbaan ,(in Oe bv) dan een sporthalvullende "baan" die voor 95% bestaat uit houten planken in O  op normaalspoor.

Gerrit

janjozef

Of een baan nu afgewerkt is of niet daar trekken veel mensen in het segment van de grotere schalen zich weinig van aan. Die willen enkel eens de mogelijkheid om hun machienes die soms duizenden euro's hebben gekost te zien rijden. Ik denk dat een gevulde sporthal met sporen op houten planken volledig voldoet aan dat doel, dus wie zijn wij om daar kritiek op te hebben. Ik heb daar verschillende clubgenoten op de foto's gezien dus ik zal wel een uitgebreid verslap krijgen donderdag.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem