Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

BEGINNEND MODELBOUWER

Gestart door n/a, 31 januari 2005, 17:34:05 PM

n/a

zijn er mensen op deze forum uit de omgeving van Vilvoorde, om wa raad te geven? Vooral over Wintrack ,geraak maar ni weg met dat program. Voor de rest heb ik al een schaduwstation in opbouw. Ben al 2 jaar bezig met plannen maken en aankoop van materiaal ,maar pas actief beginnen bouwen

Johnnytrein

Rudy, is er dan geen handleiding bij het programma?
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

n/a

Tuurlijk wel , maar iedere keer gaan zoeken ,wat en hoe is niet aan mij besteed.Ik ben iemand die vlugger met iets weg is als ik  bij iemand kan volgen hoe alles in het werk gaat. Vooral ookomdat mijn PCervaring op ongeveer hetzelfde moment begonnen is als mijn modelbouw. Mijn huidige plannen zijn samen met een collega met een MAC gemaakt. Maar die zou ik nu met Wintrack willen updaten , kwestie om ni altijd afhankelijk te zijn van mijn e collega en tevens ook Marklin liefhebber

treinbeginner

De handleiding is eenvoudig af te drukken
Zelfs eerst de onpare en dan de pare bladzijde.Dit werkt wel makelijker.Heb ook een, maar er ontbreekt op sommige CD-rom voorbeelden.OOK BIJ MIJ maar vlug op te lossen met een mail maar uitgever in Belgi? .
 

n/a

Via deze link http://www.modellplan.de/download/wintrack/WtHa61.pdf download je het handboek  in PDF formaat van de website van WINTRACK.
Aart-Jan