Administrators

Gestart door doomslu, 21 april 2007, 23:34:56 PM

tonycabus

Ik juich alleen maar toe dat mensen die vanaf het eerste uur hun schouders onder dit forum hebben gezet 'gepromoot' werden.
Ze doen dit net als ik belangeloos. Alleen zat ik tot z??r ver over de oren in de verhuis ("appartement aan de kust" is een goeie!!) omdat mijn echtgenote bijna doodgekoeieneerd (proper genoeg gezegd?) werd op haar werksite, we moesten er weg.
Ook ik blijf waken, al kan ik het nu misschien wat kalmer aan gaan doen. Met z'n vieren (vergeet Nico niet!) is iets comfortabeler!
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

jean-luc


Gerolf

Door omstandigheden op mijn werk zal ik tijdelijk mogelijk ietsje minder aktief zijn op het forum.

Even wat uitleg:
- omstandigheden: meer verantwoordelijkheden. Je zou het promotie kunnen noemen [:I]
- tijdelijk: tot het einde van dit kalenderjaar.
- mogelijk ietsje minder aktief: misschien dus, maar ik doe mijn best, h? [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Havoc

citaat:
- omstandigheden: meer verantwoordelijkheden. Je zou het promotie kunnen noemen


Wel de verantwoordelijkheden en het werk maar niet de pr? dus... Anders was het promotie.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Gerolf

citaat:
Geplaatst door Havoc
Wel de verantwoordelijkheden en het werk maar niet de pr? dus...
non-profit, weet je ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

doomslu

Gerolf (een beetje) kennende denk ik dat hij eerder een beetje minder zal slapen. [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gerolf

citaat:
Geplaatst door Gerolf_Peeters

Door omstandigheden op mijn werk zal ik tijdelijk mogelijk ietsje minder aktief zijn op het forum.
Even wat uitleg:
- omstandigheden: meer verantwoordelijkheden. Je zou het promotie kunnen noemen [:I]
- tijdelijk: tot het einde van dit kalenderjaar.
- mogelijk ietsje minder aktief: misschien dus, maar ik doe mijn best, h? [;)]

Dit gegeven is intussen met een jaar verlengd ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

loebaske

Oesje.....
maar Gerolf kennend...........die geeft niet op....
en gaat tot het uiterste [:)]

SuSke

Gerolf doet het rustiger aan [?] met een gemiddelde van 4,09 berichten per dag. Dat zijn er dan bijna 1500 bij dit jaar [:D]
We gaan Gerolf hier zeker nog dikwijls zien met z'n goede raad [8D]
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

eric

citaat:
Geplaatst door Gerolf_Peeters

citaat:
Geplaatst door Gerolf_Peeters

Door omstandigheden op mijn werk zal ik tijdelijk mogelijk ietsje minder aktief zijn op het forum.
Even wat uitleg:
- omstandigheden: meer verantwoordelijkheden. Je zou het promotie kunnen noemen [:I]
- tijdelijk: tot het einde van dit kalenderjaar.
- mogelijk ietsje minder aktief: misschien dus, maar ik doe mijn best, h? [;)]

Dit gegeven is intussen met een jaar verlengd ...



en wil den Hans niet "tijdelijk" een beetje helpen?

Op mijn werk heeft zoiets "tijdelijks" 12 jaar geduurd.
Niet zeggen als je mijnen baas ziet passeren h? Gerolf[:D][:D][:D]

n/a

citaat:
Geplaatst door eric

Op mijn werk heeft zoiets "tijdelijks" 12 jaar geduurd.
Niet zeggen als je mijnen baas ziet passeren h? Gerolf[:D][:D][:D]



Zeg Eric,

Er zijn er veel die langer dan 12 jaar moeten wachten om directeur te worden, of wil je ook zo graag een stofjas dragen [:D]

Plaats voor nr 177 is aangevraagd.

Spoorse h?

Gerolf

citaat:
Geplaatst door eric
en wil den Hans niet "tijdelijk" een beetje helpen?
Als we het over dezelfde hebben: zijn vertrek is een stuk van de aanleiding...
Dit forum blijf ik zeker mee opvolgen, Modelspoormagazine, mijn minibaantje en mijn website blijven ook een prioriteit. Alleen de evolutie van "Marche-en-Bi?res" zal wat vertragen ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw