Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

nieuw (?) smalspoorforum

Gestart door Tssd43, 21 april 2007, 17:32:50 PM

Tssd43

Heren,

Ik heb lange tijd niets van me laten horen op dit forum, maar ben daarvoor dan ook erg druk bezig geweest met alles behalve modelspoor.
Toc heb ik in de tussentijd een alleraardigst nieuw smalspoorforum gevonden, dat snel aan nieuwe leden wint. Wellicht voor deze of gene interessant. Zwaartepunt op Duits en Amerikaans (0n30), maar ook zeer veel tips voor alle schalen. EN een prettige sfeer, geen belerende "modelbouwprofessoren" die het wel even allemaal zullen vertellen, maar een gezellig kletsforum waar eerlijk informatie uitgewisseld wordt zonder (voor)oordelen.
Het adres: www.schmalspurtreff.de

Groeten,

Lucien Eijdems
Lucien


Havoc

Zal eens gaan piepen, maar ik heb geen goede ervaringen met duitse forums.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

eric

Ik dacht al, waar zit de Lucien toch, zowel hier als in de club.

Gerolf

Je moet er eerst inloggen voor je kan gaan "piepen". Dat is een drempel, zeker voor anderstaligen zoals ik.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

argilla

sorry dat ik niet meer zoveel op het forum ben. Heb ingeschreven op die nieuwe site, en misschien kan ik ook mijn Duits alzo verbeteren.

argilla
H0, On30, 1/29, Gn15