Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

grote mini-baantjes wedstrijd

Gestart door Rochevalien, 13 april 2007, 23:00:42 PM

renstimpie

Ik ga ervoor!  Ik stel het niet meer uit.  Ik heb een idee, een plan en dit gaat het worden.  
Groetels

Tim Somers

Roderik

[:D][:D][:D]
Mijn inschrijving is ook binnen en 't wordt een specialleke en dan heb ik het niet over de curryworsten.
(Eigenlijk is er toch niets zo plezant als mensen curieus maken.[}:)])
Always be modelling!

Havoc

citaat:
>>> Binnen de opgegeven maximum afmetingen is een ondergronds schaduwstation volgens mij alleen met een lift te bereiken maar dat zou w?l origineel zijn.


Eigenlijk niet... Je kan het zo gek niet bedenken of er is wel een voorbeeld voor!

De Waterloo&City lijn van de londense metro heeft geen verbinding met andere lijnen en de enige verbinding met de buitenwereld was een lift. Alle rollend materieel ging met de lift maar beneden. Die lift is er echter niet meer en dus moet nu alles via "een gat in de grond". Hier een montage van het leveren van rijtuigen: http://www.metronetrail.com/webfiles/video/Train%20going%20into%20subway%20time%20la.mpg
Met vakantie voor onbepaalde duur.

13erke

Dat is wel de gemakkelijkste lijn die je kan nemen, op de overige lijnen is de kans groot dat je ergens anders uitkomt (ik heb het zelf meegemaakt[B)]

tonycabus

@Roderik:
Je bedoelt toch 'CURRYEUS'[:D]
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

Roderik

Always be modelling!

evan

Pet af voor het goede idee van MSM!

Ik had MSM 59 gekocht voor op het vliegtuig naar Egypte en las de aankondiging van de wedstrijd.  Na 5 uur vliegen was mn plan al in groffe lijnen uitgewerkt met resultaat: ik schrijf me in.

Als amerikaans modelspoorliefhebber ben ik ongelooflijk verrast en nu weet ik wat Guy bedoelde met 'Er komt een verassing voor de mensen die iets anders doen dan Belisch modelspoor'.
Dit wil niet zeggen dat Belgisch niet interessant is.

Laat het een interessante wedstrijd worden met veel mooie en leerrijke deelnames!

Groetjes Evan
Branchlines & Backwoods
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Rochevalien

Voor diegenen die nog niet overtuigd zijn [}:)] of geen inspiratie hebben : http://carendt.com/ en vooral :toepasbaar in alle schalen ?n spoorbreedten.Zelfs in pizzavorm!

Gerrit

Havoc

Zeg Roche, straks gaat MSM de hele Nekkerhal nodig hebben om al die banen te plaatsen.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Rochevalien

Dat is dan toch fantastisch,of niet? Daarbij ,bij de 2 vorige expo's heeft men maar de helft van de nekkerhal nodig gehad....

Gerrit

n/a

Een ander vraagje. Moeten we zelf voorzien dat de maquette op een hoogte staat of wordt daarvoor gezorgd door MSM?

Gerolf

Goeie vraag, 5166 (ik vroeg het me ook af)

ps: je bent nieuw hier, welkom trouwens, maar maak je je profiel even volledig? (echte naam invullen en zo ...)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

tufken

Hallo Sven (5166),

Welkom hier en nog veel leergenot (ik denk wij meer van U),  tufken
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


Guy Van Meroye

Aan alle deelnemers van de mini-baan-wedstrijd
MSM-zal in de Nekkerhal in tafels voorzien waarop de mini-baantjes kunnen opgesteld worden. Eventueel kan je je eigen baantje van korte pootjes voorzien om het op een betere hoogte te brengen voor de toeschouwers. Niets belet om zelf in een "onderstel" te voorzien, zo kan je je baantje ook thuis of ergens anders opstellen op de hoogte die jou (of het baantje) het beste past.
Succes,
Guy
 

yannick

hallo
de plank moet 0.75vierkante meter groot zijn bij schaal HO nu zit ik maar te rekenen maar kan iemand mij zeggen hoeveel cm het juist moet zijn voor een vierkant dankjewel[?][^]