Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

SCHAAL "Z"

Gestart door tonycabus, 26 januari 2005, 22:11:20 PM

tonycabus

Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

Havoc

Euh, ik dus: Havoc.

Marklin want veel anders is er niet.



Johan

Expert in non-working solutions.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

depovero

Dag Tony en Johan,

Ik er ook bij, met M?rklin materiaal.

Johan, M?rklin is niet de enige hoor! Kijk eens naar de linken op www.spurzminiclub220.de je zult verstelt staan. Hier een paar fabrikanten. Microtrains die ook 'kadee'-ontkoppelers doen, American Z-Lines (ook AML genoemd), Freudenreich Feintechnik, Heckl, e.a.

Denis
Zien kijken en dromen
Oh zo klein en fijn
Voor Z moet je er zijn

Hapag Lloyd


n/a

onvoorstelbaar dat er mensen zijn die hele banen in 1:220 bouwen. op een halfnul baan is het al weleens moeilijk om bijvoorbeeld zelf een hekje in elkaar te priegelen.[:D]

Hapag Lloyd

citaat:
Geplaatst door Thijs van Oosterhout

onvoorstelbaar dat er mensen zijn die hele banen in 1:220 bouwen. op een halfnul baan is het al weleens moeilijk om bijvoorbeeld zelf een hekje in elkaar te priegelen.[:D]



Een kleine pr? , zijn kleine treintjes ...

n/a

wel leuk dat die treintjes zou ontzettend klein zijn, maar er is erg weinig materieel naar Belgisch voorbeeld te vinden, en jammer genoeg is het minder modelgetrouw.

mdvholland

citaat:
Geplaatst door tonycabus

Wie?



Ah, zie eigenlijk nu pas dit draadje. Al wel bijna antiek, maar ik zal me kort voorstellen. Ik ben ook verslingerd aan Z. Heb nu een klein baantje in de maak; de eerste die af zou moeten komen, 2 eerderen stierven in (gedroomde) schoonheid voor ze af geraakten.

Materieel:
Mrklin (natuurlijk), maar ook wat spul van kleinseriefabrikanten als Heckl, Z-Modellbau (Andreas Scheide).
Kijk steeds vaker met interesse naar AZL en MTL

Vind opsporen van leuke kitjes en scenery bijzonder leuk, zeker als ik ze dan kan bashen. Mede daardoor gaat het wel heel rustig aan....[^]

groet,
Matthijs