Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

SCHAAL "N"

Gestart door tonycabus, 26 januari 2005, 22:11:04 PM

ON6KN

Hallo iedereen,

Ik heb uitsluitend N materiaal van verschillende merken, doch wegens tijdgebrek en het wegvallen van mijn goede vriend ben ik er nog niet toe gekomen om een baantje op te zetten....

Mvg Swa

joske

Hallo modellers, ik heb altijd minitrix gebruikt, besturing anoloog met in de hoofdlijnen blokbesturing,deze heb ik toen verkocht.
alles wat ik weer gekocht heb is, en wat nog moet zal ook minitrix zijn, zeer tevreden over,rijdend mat. alle merken.
nog geen echte plannen voor de nieuwe besturing

cottage

35 jaar geleden had ik een kleine  Minitrix baan onder de kelder trap. Nadat ik zelfstandig (klein) ging wonen verdwenen de spullen in een doos. In 2006 heb ik de Fleischmann H0 baan van mijn vader overgenomen en besloot om de N treintjes boven in de bergen te laten rijden en tot mijn stomme verbazing was het een kwestie van: neerleggen, schoonmaken, aansluiten en RIJDEN. Uiteraard is dit oude spul ANALOOG, maar dat is de hele baan en dat blijft ook zo, plus en min kan ik bevatten, data en bitjes wordt erg moeilijk.

Routh_Visser

Net toegetreden tot dit forum ga ik uiteraard de vragen niet uit de weg.
Ben al van jong af modelspoorder, bij vader HO - Fleischmann, toen ik in 1981 alleen ging wonen heb ik me volledig toegelegd op N - schaal.
Sporen en wissels Fleischmann, seinen allerhande Fleischmann, Minitrix, Roco, Arnold en sinds een paar jaar ben ik dat oude materiaal aan het inwisselen voor de prachtige NMBS-Henckensseinen.
Materieel heb ik van v??l verschillende merken: Hobbytrain, Kato, Minitrix, Fleischmann, Roco, Arnold, Lima, MTE, ...

Mijn baan is aan zijn 5? editie toe, herbeginnen, herbeginnen maar dat v??l modelbouwers niet merkwaardig in de oren klinken, altijd leer je wel iets nieuws.

Al van eerste nummers lezer van zowel modelspoormagazine als van Spoorwegjournaal. Lees ook nog Op de baan van TSP.

Groeten,