Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Mehano Reeks 26

Gestart door Anarchy, 27 januari 2007, 19:03:37 PM

janjozef

#15
wordt weer kostelijk dit jaar

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Rochevalien

#16
citaat:
Geplaatst door knibbelknabbel

Hier wat foto's van de 26 van Mehano op de voorstelling van N?renberg 2007, met dank aan BAM De Lux via nieuwsgroepen...


[
Ziet er goed uit h?![:)] Er zijn wel wat foutjes, maarja...



>>> Welke dan?

Gerrit

knibbelknabbel

#17
Vooral de panto's springen in het oog. Ik hoop dat ze er nog de juiste opzetten!

Rochevalien

#18
Bij de panto's ontbreken nog die x-beugels (versteviging van de panto ?) hopelijk komen die w?l op de serieproductie ,maar dat zien we nog wel.Voor de rest zien ze er heel goed uit,op de "staalblauwe" kleur na maar dat is voor discussie vatbaar[:)].

Gerrit

PS :voor de mensen die e-loks hebben met Faively panto's ZONDER deze bewuste x-beugels :dit is/was? bij L'obsidienne te verkrijgen.

loebaske

#19
Allo iedereen, ben er terug (dus wordt het weer onveilig [:p] ) ziet er een ferm schoon model uit, maar weer zoveel geld, hoe doet Roco het om betaalbare modellen op de markt te brengen ?? Dan kan ik meerdere modellen aanschaffen voor de prijs van ??n stuk.
Het zal hier bij mij bij ??n stuk blijven, alhoewel ik meerdere zou willen op de baan....maar ja.

Anarchy

#20
T'is spijtig van de prijs ja. Op de site van rocky-rail staan nieuwe foto's van de 26.

B-Modelbouw

#21
Mij lijkt dit handmonster iets te felle kleuren te hebben en doet wat plastiek-achtig aan... Dus wacht ik nog wat af op een definitief resultaat.

Valt het wat mee, dan graag twee van de donkere uitvoering, mooi in dubbeltractie met 23 (of samen 2 x 26) met een sleep Fals er achteraan.

Jurgen

#22
De reeks 26 is in productie gegaan. Dit is te lezen op de site van Het Spoor in Haasrode. De prijzen staan ook op hun site vermeld.
De prijzen zijn ongeveer gelijk als diegene die in het begin van dit topic stonden.
Het eerste model zou al verkrijgbaar moeten zijn vanaf de eerste week van augustus. Wel goed nieuws eigenlijk, alleen zal mijn geld gespendeerd zijn aan de reeks 41. [xx(]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Anarchy

#23
Zo vlug opeens ...

Wat zou de eerste versie zijn?

tufken

#24
De groene binnen +- 3 weken
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


tonycabus

#25
Paul ("Rocky Rail") zei me vandaag dat de eerste 26 er binnen een week of twee zal zijn.
Kleuren te bleek???? Al eens een lok gezien die een paar tientallen keer door de carwash is geweest? Die zijn nog bleker zulle!!!
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)