Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Beginnen?

Gestart door n/a, 07 januari 2007, 21:53:28 PM

Havoc

citaat:
P.S.: ik heb die V36 ook gezien, je droomt niet! Zou je deze als rangeerlok willen aanschaffen


Eigenlijk wel, maar ik heb al de K?f besteld... Eerst moet dat gat in mijn portemonee terug dichtgroeien. Maar we wijken af.

Wat belgisch materieel betreft is er inderdaad niet veel, maar ik merk net op dat de vraagsteller van over de grens komt. Geen idee wat er aan nederlands materieel is. Is dat belangrijk voor jou longtallernie?
Met vakantie voor onbepaalde duur.

n/a

Inderdaad kom ik van de anderte kant van de grens en om de vraag te beantwoorden, het maakt mij niet zo veel uit wat er rijdt, als het maar rijdt en er leuk uitziet. Aangezien ik toch nog niks heb dan een schoon blad, kan het van alles worden, van Amerikaans tot zimbabwe, om maar eens een zijstraat te noemen. Zelf dacht ik aan iets in de sferen van gebergte met een leuk dalletje, dat moet met twee spiralen toch wel te verwezelijken zijn op mijn oppervlakte. Dus dan zul je op iets uitkomenvan bijvoorbeeld Zwitsers of misschien wel Zuid Duits. Maar toch bedankt voor het opmerken en alle leuke links, ik wist niet dat er zoveel was te verkrijgen
Henk

Havoc

Zwitsers voorbeeld moet lukken want Z is vrij populair in zwitserland. Zimbabwe gaat wat moeilijker, voor zover ik weet zijn er nooit Garratts is schaal Z uitgekomen: http://www.geocities.com/lightweight_brother/zimbabwe.html
Met vakantie voor onbepaalde duur.