Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Iets voor Roche (hihihihi)

Gestart door argilla, 16 november 2006, 11:47:45 AM

argilla

argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Rochevalien

Met afmetingen en al ,zei je toch? Om een lok na te bouwen (zoals het hoort) heb je w?l iets meer afmetingen nodig dan wat je hier kan vinden ,maar bon .Dat neemt niet weg dat dit weer een verukkelijke site is voor de liefhebber van 60 cm spoorlijntjes.Langs de andere kant denk ik zo langzamerhand wel meer dan voldoende foto's,tekeningen en plans te hebben om een eigen "maatschappij" te bouwen.Als we nu nog eens 5 min tijd hadden...

Gerrit

Gerolf

citaat:
Geplaatst door Rochevalien
Als we nu nog eens 5 min tijd hadden...
Wat is vijf minuten in een mensenleven [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

argilla

de tijd om van een biertje te nippen misschien ???[;)]



ps ook maar gehoord hoor, maar erschijnt een pc programma te bestaan die dat kan uitrekenen aan de hand van de afbeelding. Meer weet ik niet!
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Gerolf

Havoc heeft het op dit forum eens gehad over dergelijke software. Ik ben eigenlijk benieuwd of hij dit ooit gevonden heeft, en of het redelijk werkt.

http://www.modelspoormagazine.be/newforum/topic.asp?TOPIC_ID=1152

edit: link naar draadje gevonden.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Havoc

Kort en bondig: neen. Meer genuanceerd, toch niets betaalbaar. er zijn enkele pakketten op de markt, maar dan spreek je snel over enkele duizenden dollar. Het zal met andere middelen moeten gebeuren.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Gerolf

Niemand zin om zelf zo'n programmaatje te schrijven? Hier zitten zeker gegadigden [:p] [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw