Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Aldi setjes Cararama

Gestart door Kedeng Kedeng, 15 november 2006, 11:36:42 AM

Kedeng Kedeng

In de Aldi zijn leuke setjes van Cararama,
Ze kosten 4,60 ? tis wel schaal 1,72 maar je kan ze moeilijk laten liggen h?.

Ik kan nog weinig zeggen over deze setjes want mijne word geleverd door Sinterklaas :(.

Tom

Ik heb hier ook enkele van die wagentjes liggen van voeger.
Het zijn nog mooie autotjes.
Tom

dancer

nooit gehoord van dit merk.. enfin ik zal eens zien... misschien is het goede deze cars te gebruiken op de achtergrond... dan merkt men minder op dat ze op verkeerde schaal zijn.. ??
Hoeveel cars zitten in een pakket?? zijn er ook bussen bij?
ho autos zijn echt duur... en om n mooie baan te hebben zijn meestal veel auto's nodig..ik ehb net gecheckt op website van aldi..maar niks gevonden hierover..heb je een link?

janjozef

Ze zijn wel mooi voor hun prijs maat niet bruikbaar voor HO, veel te groot zelf in de achtergrond.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Gerolf

Op de achtergrond zou je eerder modellen plaatsen die ietsje te klein zijn. Op de voorgrond zou een 1/72ste model nog kunnen.
Geforceerd perspectief, nietwaar?
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Kedeng Kedeng

citaat:
Geplaatst door janjozef

Ze zijn wel mooi voor hun prijs maat niet bruikbaar voor HO, veel te groot zelf in de achtergrond.

Jan

Ik heb is een vrachtwagen van Cararama 1/72 vergeleken met een Cararama 1/87
& het verschil is nu ook weer niet zo groot, je moet ze wel niet lang auto?s van 1/87 zetten,
zolang je het niet verteld zal niemand merken dat het 1/72 is.