Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

digitale centrale

Gestart door janjozef, 01 november 2006, 21:23:26 PM

janjozef

Op donderdag 30 november a.s. om 20 h stelt Patrick Danckaert
de nieuwe digitale centrale van ECoS voor bij MTD in Mortsel.
Iedereen die geintresseerd is, is van harte welkom
Toegang is gratis

MTD Modelbouw- en Treinenclub
Van Peborghlei 11
2640 Mortsel
e-mail: info@mtdtreinenclub.be
website: www.mtdtreinenclub.be

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

janjozef

Eerlijk gezegd had ik hier meer intresse verwacht van marklinnisten ermee rekening houdend dat het nieuwe marklinsysteem eigenlijk een verouderde versie van dit systeem blijkt te zijn. Was eigenlijk zeer intressant zeker als analoog liefhebber.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

pahasoft

Hoi,

Prettig systeem hoor dat ECoS. Zaterdag heb ik er ook even 1 kunnen 'vasthouden'. Tijdens het programmeren van +/- 20 locs (optrek/afrem vertraging, maximum snelheden en dergelijke) heb ik 3 keer een 'spontane reset' van het apparaat gezien terwijl ik dat toch niet had gevraagd. Hopelijk alleen tijdens programmeren en niet tijdens rijden... De tijd zal het leren.

Wissels

Hallo Paul,

er is een nieuwere software versie voor de Ecos beschikbaar, waarin vele Bugs verholpen zijn, ook voor het programmaeren van Locs waren diverse bugfixes beschikbaar, de nieuwe software is op de site van Esu beschikbaar als download.

met vriendelijke groet,

Walter
 

pahasoft

Walter,

Gelukkig was het niet mijn ECoS maar die van Railz Miniworld. Ik blijf toch heerlijk bij het 'oude' onvolprezen selectrix!
Wel bedankt voor de tip; als ik de mannen daar weer spreek zal ik het even zeggen.