Auteur Topic: Namen noemen  (gelezen 25907 keer)

Offline teessee

• Forumlid
    • http://s548.photobucket.com/albums/ii348/teessee/loccollectie/
  • Voornaam: tom
Namen noemen
« Reactie #75 Gepost op: 11 januari 2009, 22:21:39 pm »
Eerlijk gezegd moet ik toegeven dat ik ook een aantal maanden terug dertien jaar ben geweest. Goed de instructies lezen bleek echter uitkomst te bieden, nu toch terug in '73 geboren
Tom

Offline RDH000

• Forumlid
  • Voornaam: robin
Namen noemen
« Reactie #76 Gepost op: 25 mei 2009, 19:47:18 pm »
snap niet echt wat bedoeld word met handtekening
[:I]
(denk dat het voor de rest goed is van mij...?)

Offline Gerolf

• Administrator
  • Forumlid
    • Marche-en-Bières
  • Voornaam: Gerolf
Namen noemen
« Reactie #77 Gepost op: 26 mei 2009, 10:46:32 am »
Je handtekening verschijnt, als je dat wil, onder elk bericht, gescheiden door een lijntje.
Je maakt die aan via je profiel (Profile, staat rechtsboven op je venster tussen "Home" en "Register")
Rechtsonder is er een vakje waar je de handtekening kan intikken. Zorg er a.u.b wel voor om die niet te overladen met te grote foto's en zo...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Offline Cord

• Forumlid
  • Enschede (NL)
    • Facebook
  • Voornaam: Wim
Re: Namen noemen
« Reactie #78 Gepost op: 09 oktober 2013, 18:19:19 pm »
Ik kan me bijvoorbeeld voorstellen dat een winkelier die een mening wil uiten dit niet altijd graag met zijn echte naam doet omdat zijn mening altijd als die van de winkel zal gelezen worden.Hij kan dan zijn ongezouten mening moeilijk kan geven uit schrik om klanten kwijt te spelen.
Als iemand bijvoorbeeld winkelier is, dan kan hij/zij duidelijk aangeven dat hij/zij op persoonlijke titel spreekt. Misschien wat zwart/wit, maar ik vind dat als je kritiek wilt geven, je dan ook de ballen moet hebben om dat onder je eigen naam te doen. En ik denk ook dat als je onder je eigen échte naam werkt, je wel twee keer gaat nalezen voordat je iets stoms gaat posten... ook een soort zelfbescherming dus.  :)
En niet geheel terzijde: mijn naam is Wim Corduwener
Groet, Wim Corduwener

Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en On30 • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (On30) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbashing

Offline Hans Reints

• Forumlid
  • Recht zo die gaat
  • Voornaam: Hans
Re: Namen noemen
« Reactie #79 Gepost op: 07 juli 2017, 14:13:55 pm »
Zo ik ben weer terug. Niet als Sobat Kras, maar onder mijn eigen naam.
Dit forum is net een lopend buffet. Je neemt wat je lekker vind en de rest laat je liggen.